بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که نمایش و نتایج این تیم در بین سایر رقبای آسیایی ترس و دلهره ایجاد کرده است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که نمایش و نتایج این تیم در بین سایر رقبای آسیایی ترس و دلهره ایجاد کرده است. ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل الریان اظهار داشت: در ۲۰ دقیقه ابتدایی الریان بهتر بازی کرد. این تیم در حفظ توپ و کارهای ترکیبی موفق‌ بود و مزد خوب بازی کردنش را هم با به ثمر رساندن یک گل از روی یک ضربه ایستگاهی گرفت.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید در نیمه اول از جلو پرس می‌کرد و اجازه بازیسازی و خلق موقعیت به مدافعان و هافبک‌های الریان نمی‌داد. پس از گل حریف، شرایط تیم بهتر شد و شاگردان گل‌محمدی بازی را در دست گرفتند و در نیمه اول موقعیت‌های زیاد گلزنی را خلق کردند و می‌توانستند بازنده به رختکن نروند ولی موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: در نیمه دوم سرخپوشان با هدف به زمین آمدند. کادرفنی به درستی بازیکنان کلیدی الریان را از کار انداخت. پرسپولیس ۱۲-۱۰ دقیقه طوفانی بازی کرد و توانست ۳ گل به ثمر برساند. نسخه شاگردان بلان با گل اول پرسپولیس پیچیده شد، چون هنوز الریان در نیمه دوم شکل تیمی‌‌اش را پیدا نکرده بود. گل‌های دوم و سوم هم در زمان مناسبی به ثمر رسید. در واقع پرسپولیس اجازه نداد الریان واکنش مناسبی به ۳ گل خورده‌اش داشته باشد.

عربشاهی با تمجید از بازی خوب شاگردان گل‌محمدی تصریح کرد: همه بازیکنان خیلی خوب بازی و کاری کردند که پرسپولیس با اقتدار در صدر جدول قرار بگیرد. قدرت پرسپولیس در بین تمام حریفان آسیایی که در مراحل بعدی مقابل این تیم قرار می‌گیرند، ترس و دلهره به وجود آورده است.

وی در خصوص حضور خلیل‌زاده در ترکیب الریان گفت: شجاع نشان داد که فوتبال یک ورزش حرفه‌ای است، درست است که چند سال برای پرسپولیس بازی و قهرمانی‌های زیادی کسب کرده بود ولی در حال حاضر متعهد به الریان بود و باید بهترین عملکردش را در این تیم به نمایش می‌گذاشت. خلیل‌زاده مقابل پرسپولیس خیلی خوب و مردانه و پرتلاش بازی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.