در حالی که مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در روزهای ابتدایی خود قرار دارد، ایرانی‌ها رقابت شیرینی را در جدول بهترین گلزن این مسابقات آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ قهرمانان آسیا در روزهای اولیه خود قرار دارد و ۴ تیم ایرانی حاضر در این مسابقات نتایج قابل قبولی را کسب کرده‌اند. هیچیک از ۴ تیم ایرانی هنوز شکستی متحمل نشده‌اند و تراکتور تنها تیمی است که هنوز طعم پیروزی را نچشیده و در هر دو بازی مقابل حریفان خود متوقف شده است.

در حال حاضر ۵ بازیکن با ۲ گل در صدر جدول گلزنان برتر این مسابقات هستند که ۴ نفر از آنها از ۴ تیم ایرانی حاضر در این مسابقات هستند و تنها غریبه حاضر در بین آنها، عمر سوما مهاجم تیم الاهلی عربستان است.

مهدی قایدی از استقلال، «لوسیانو پریه‌را» از فولاد، شهریار مغانلو از پرسپولیس و محمد عباس زاده از تراکتور ۴ بازیکن ایرانی هستند که هر کدام با ۲ گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان این فصل از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. این در حالی است که استقلال یک بازی و دیگر تیم‌های ایرانی ۲ بازی در این مسابقات انجام داده‌اند و مهاجمان استقلال به ویژه مهدی قایدی این فرصت را دارند تا بر تعداد گلهای خود اضافه کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.