سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که تیمش با شایستگی فاتح جام حذفی اسپانیا شده است.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که تیمش با شایستگی فاتح جام حذفی اسپانیا شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز (یکشنبه) در فینال مسابقات جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری موفق شد با گلزنی‌های آنتوان گریزمان، فرنکی دی‌یونگ و لیونل مسی (دو گل) با نتیجه ۴ بر صفر اتلتیک بیلبائو را در هم بکوبد و برای سی‌ویکمین بار قهرمان این رقابت‌ها شود.

رونالد کومان که در آغاز این فصل انتقادهایی به عملکرد او و تیمش مطرح بود، پس از کسب اولین جام قهرمانی با بارسلونا به عنوان سرمربی این تیم گفت: ما شایسته این قهرمانی بودیم. ما کار خیلی سختی برای رسیدن به فینال جام حذفی داشتیم و به نظرم در این دیدار از شروع تا سوت پایان، بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا که تیمش در لالیگا هم مدعی قهرمانی است، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: در ابتدا شرایط کمی دشوار بود، اما پس از به ثمر رساندن گل اول بازی، موفق شدیم با ارائه یک فوتبال خوب، کار بیلبائو را تمام کنیم.

وی همچنین در تمجید از دو گلزن تیمش اظهار داشت: مسی سال‌های زیادی است که نشان داده ، بهترین بازیکن جهان است. همچنین باید نقش فرنکی دی‌یونگ را نیز در این بازی برجسته کنیم، او سهم بسیار مهمی در این برد داشت. روی هم رفته عملکرد تیم در این بازی فوق‌العاده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.