هواداران استقلال امیدوارند نماینده کشورمان همانند دیدار با الاهلی، نمایش درخشان دیگری در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کند و در جدول گروه C مسابقات شش امتیازی شود.

هواداران استقلال امیدوارند نماینده کشورمان همانند دیدار با الاهلی، نمایش درخشان دیگری در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کند و در جدول گروه C مسابقات شش امتیازی شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، امشب (یکشنبه) و بامداد فردا با برگزاری دیدارهای گروه‌های A و C به پایان می‌رسد. استقلال از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد روز دوشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله جده، به مصاف الشرطه عراق خواهد رفت.

شاگردان فرهاد مجیدی، لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ را با پیروزی خیره‌کننده ۵ بر ۲ مقابل الاهلیِ میزبان آغاز و خود را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود از گروه C به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات معرفی کردند. بُردی که انگیزه بالایی برای آبی‌ها به ارمغان آورد.

فرهاد مجیدی در نشست خبری این مسابقه گفت که شاگردانش، پیروزی ارزشمند مقابل الاهلی را فراموش کرده و به سخت‌ترین و مهمترین دیدار خود مقابل الشرطه فکر می‌کنند. سرمربی جوان استقلال می‌داند اگر تیمش بتواند دومین پیروزی خود را در لیگ قهرمانان به دست بیاورد، با شش امتیاز شانس اصلی صعود به جمع ۱۶ تیم پایانی خواهد بود.

با وجود پیروزی پرگل مقابل الاهلی، خط دفاعی استقلال در این مسابقه نگرانی‌های زیادی برانگیخت. با وجود مشارکت مثبت محمد نادری و سیاوش یزدانی در گل‌های استقلال، الاهلی در این مسابقه صاحب فرصت‌های گلزنی بسیار خوبی شد که رشید مظاهری دروازه نماینده کشورمان را نجات داد.

نماینده عراق در اولین بازی خود در این مسابقات، با نتیجه ۲ بر صفر مقابل الدحیل شکست خورد و حالا برای جبران این نتیجه و باقی ماندن در جدول، نیاز شدیدی به غلبه بر استقلال دارد. سرمربی الشرطه در نشست خبری اعلام کرد که تیمش با چند تغییر نسبت به بازی با الدحیل وارد مسابقه خواهد شد.

این دو تیم در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا هم مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که هر دو بازی به تساوی یک - یک انجامید. استقلال در عراق عملکردی فراتر از انتظارات ارائه کرد و فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست داد. در بازی دوم هم شاگردان مجیدی در نیمه مربیان بازی بسیار خوبی ارائه کردند.

برنامه دیدارهای هفته دوم گروه‌های A و C لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

یکشنبه ۲۹ فروردین

گروه A شباب الاهلی امارات - الهلال عربستان، ساعت ۲۳:۳۰، ورزشگاه شاهزاده فیصل بن‌فهد ریاض AGMK ازبکستان - استقلال تاجیکستان، ساعت ۲۳:۳۰، ورزشگاه ملک فهد ریاض

گروه C الاهلی عربستان - الدوحیل قطر، ساعت ۲۲:۱۵، ورزشگاه ملک عبدالله جده

دوشنبه ۳۰ فروردین

گروه Cاستقلال ایران - الشرطه عراق، ساعت ۰۰:۴۵، ورزشگاه ملک عبدالله جده

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.