مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی سختی مقابل سایپا داریم ولی پیش‌بینی من این است که حریف‌مان را شکست خواهیم داد.

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی سختی مقابل سایپا داریم ولی پیش‌بینی من این است که حریف‌مان را شکست خواهیم داد. مهرداد آوخ در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص بازی فردا با سایپا در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد. در چند بازی امتیازهای حساسی از دست دادیم و هدف‌مان این است که ۳ امتیاز دیدار با سایپا را بگیریم. موقعیت آنها هم حساس است و سایپا هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کند ولی پیش‌بینی من این است که سایپا را شکست خواهیم داد.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا مس رفسنجان در چند بازی گذشته نتایج خوبی نگرفت؟» خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت است و این فقط برای تیم ما نیست. در چند بازی گذشته با چند تیم مدعی بازی داشتیم، ضمن اینکه چند بازیکن جدید هم به تیم ما اضافه شدند و برای هماهنگی کامل نیاز به زمان داشتیم. از طرفی برخی از بازیکنان ما مصدوم هم شده بودند و الان هم یکی دو مصدوم داریم.

آوخ اظهار داشت: وقتی تیم ما به لیگ برتر صعود کرد هدف اول مسئولان باشگاه این بود که مس در لیگ برتر بماند. خوشبختانه تا الان نتایج خوبی گرفته‌ایم و تا اتمام مسابقات هم فقط این هدف را دنبال می‌کنیم که جایگاهی خوب را کسب کنیم. فاصله تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است و اگر بازی با سایپا را ببریم این شانس را داریم تا حتی به رتبه چهارم جدول هم برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.