سرمربی سن‌ایچ ساوه گفت که مربی تیم گیتی‌پسند در دیدار دو تیم، در سراسر بازی فریاد می‌زد و داور هم برخورد خاصی با وی انجام نداد.

سرمربی سن‌ایچ ساوه گفت که مربی تیم گیتی‌پسند در دیدار دو تیم، در سراسر بازی فریاد می‌زد و داور هم برخورد خاصی با وی انجام نداد. جواد اصغری‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست ۴ بر ۲ سن‌ایچ ساوه مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: پیش‌بینی این بازی سخت را می‌کردیم. گیتی‌پسند بازیکنان و مربیان توانایی دارد و کار رقبا مقابل این تیم دشوار است. ما هم با محدودیت بازیکن مواجه هستیم و دو مهره تأثیرگذار خود را در اختیار نداشتیم. بازی خوبی ارائه کردیم و شاهد دیداری پایاپای بودیم. در ابتدای مسابقه عملکرد خوبی نداشتیم , با دریافت دو گل تنبیه شدیم. پس از اینکه فشار زیادی به حریف وارد کردیم، به بازی برگشتیم. شرایط تیمی سن‌ایچ خیلی مطلوب نبود و بچه‌ها خوب نبودند.

وی در مورد درگیری اعضای نیمکت دو تیم تصریح کرد: یکی از نیمکت‌نشینان گیتی‌پسند به نام حمید مشیری مدام با داور و نیمکت ما صحبت می‌کرد. فریاد زدن در سالن خالی توجهات را جلب می‌کند. او مدام می‌گفت اصغری‌مقدم با داوران رفیق است و داور هم تنها یک کارت زرد به او داد؛ آن هم نه به‌خاطر این صحبت، بلکه به‌خاطر اعتراض‌های پیاپی به داور. این نوع فوتسال بازی کردن و بُردن خیلی خوب نیست و من به‌عنوان نفر اول، نباید اجازه بدهم این آدم کنار من، هر گونه‌ای که می‌خواهد برخورد کند.

«همه تیم‌ها از این فرد گلایه دارند و چنین شخصی، باشگاه گیتی‌پسند را به تنهایی زیر سؤال می‌برد.» سرمربی سن‌ایچ ساوه ضمن بیان این جمله گفت: در زمین مقابل هم هستیم، اما با یکدیگر دشمنی نمی‌کنیم و بیرون از زمین دوست هستیم. ما فقط سر بازیکن خودی داد می‌زنیم و کاری به نیمکت تیم حریف نداریم. تلاش نمی‌کنیم دعوایی راه بیندازیم.

اصغری‌مقدم با انتقاد از عدم رعایت بازی جوانمردانه توسط بازیکنان گیتی‌پسند یادآور شد: بازیکنان حریف بازی را آغاز کردند که ما سه نفر در زمین داشتیم. بازیکن حریف زمین خورد یا به دیوار برخورد کرد، اما بازی را نگه داشتیم و این اتفاقات است که می‌تواند فوتسال را زیباتر کند. مس سونگون مقابل ما بازی جوانمردانه کرد و ما هم آن را تشویق کردیم. مسابقه صحنه‌های داوری تأثیرگذاری نداشت و داور فقط می‌توانست یک پنالتی در نقطه اول بگیرد. در یک صحنه هم بازیکن ما به اندازه یک متر وارد زمین شد و شش نفره شدیم. داور چهارم خطای دوضرب اعلام کرد که تصمیم درستی بود.

وی در این باره که سن‌ایچ ساوه تا هفته گذشته در صدر جدول لیگ برتر بود و حالا نیز به قهرمانی نزدیک است، به تسنیم گفت: قهرمانی ابزار، سازماندهی، مدیریت خیلی قوی و بازیکنان توانا می‌خواهد و شما باید تجربه قهرمانی داشته باشید. باشگاه‌های مدعی قهرمانی یا برای قهرمانی بسته شده‌اند، یا اینکه سابقه کسب این عنوان را دارند. تیم ما برای قهرمانی بسته نشده و تمام تلاش خود را می‌کنیم که حریف دست و پا بسته‌ای نباشیم. به قهرمانی فکر نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم تا بهترین جایگاه را به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.