تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید العین امارات را در عربستان با شکست بدرقه کند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید العین امارات را در عربستان با شکست بدرقه کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت ۲۰:۲۰ امشب (شنبه) در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه امیر فیصل ریاض عربستان به مصاف العین امارات خواهد رفت.

قرار بود دیدار امشب به میزبانی فولاد برگزار شود، اما به دلیل تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازی در کشور ثالث یعنی عربستان برگزار خواهد شد. فولاد فصل گذشته نتایج خوبی با هدایت جواد نکونام گرفت و توانست سهمیه پلی‌آف آسیا را کسب کند. اگر چه نکونام و فولادی‌ها از بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات گله‌مند بودند اما طبق گفته سرمربی تیم‌شان قصد دارند نتیجه خوبی مقابل نماینده قدرتمند امارات کسب کرده و به‌عنوان چهارمین نماینده ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حضور داشته باشند.

العین در سال‌های اخیر حریف همیشگی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بوده و برای ایرانی‌ها شناخته شده است. در فهرست این تیم، نام سه بازیکن خارجی و البته یک مهاجم برزیلی با گذرنامه اماراتی دیده می‌شود. کایو کانیدوی برزیلی مهاجم شماره هفت العین است که پیراهن تیم ملی امارات را بر تن کرده و به‌عنوان یک بازیکن داخلی برای العین بازی می‌کند. اریک مندس مدافع برزیلی، شیوتانی مدافع ژاپنی و کوجو لابا مهاجم اهل توگو، دیگر بازیکنان خارجی العین هستند. با این حال، العین در لیگ کشور خودش شرایط خوبی را سپری نمی‌کند.

فولاد در لیگ ایران در رده چهارم است و امید زیادی دارد که به مانند فصل گذشته بتواند سهمیه فصل آینده آسیا را کسب کند. در ترکیب این تیم، بازیکنانی چون محسن فروزان، کولیبالی، ساسان انصاری، پاتوسی و ... تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

برنده این دیدار در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن هم‌گروه خواهد شد.

قضاوت بازی فولاد خوزستان - العین امارات برعهده کریشانسا دیلان پریرای سریلانکایی است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )