باشگاه اینتر امیدوار است که مهاجم آرژانتینی سابقش پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند تا به یکی از رقبای نراتزوری در سری A بپیوندد.

باشگاه اینتر امیدوار است که مهاجم آرژانتینی سابقش پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند تا به یکی از رقبای نراتزوری در سری A بپیوندد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائورو ایکاردی مهاجم تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ممکن است در پایان فصل به ایتالیا برگردد. این شایعه‌ای است که اخیراً از سوی برخی رسانه‌های ایتالیایی نقل شده و اینتری‌ها هم امیدوارند که محقق شود، اما نه برای پیوستن به آنها بلکه برای پیوستن به یکی از رقبای‌شان.

اما دلیل این امیدواری آنها بندی است که در قرارداد فروش ایکاردی به پاری‌سن‌ژرمن گنجاندند، بندی که به موجب آن در صورت فروش ایکاردی به یک تیم ایتالیایی از سوی پاریسی‌ها، آنها ملزم به پرداخت جریمه (البته این مورد تحت عنوان پاداش در قرارداد ذکر شده است) ۱۵ میلیون یورویی به نراتزوری خواهند بود. این جریمه در بحران اقتصادی که این روزها گریبان باشگاه اینتر را گرفته است کمک بزرگی به این باشگاه خواهد کرد.

طبق گزارش نشریه توتواسپورت، یوونتوس هنوز هم به خرید ایکاردی تمایل دارد و علاوه بر این تیم، رم و ناپولی هم نیم‌نگاهی به جذب بازیکن آرژانتینی دارند. در نهایت هر یک از این سه تیم که ایکاردی را جذب کنند، یا خودشان یا باشگاه پاری‌سن‌ژرمن باید ۱۵ میلیون یورو به اینتر بپردازند. در حقیقت این بندی بود که جوزپه ماروتا مدیراجرایی باشگاه در قرارداد فروش ایکاردی به PSG‌ گنجاند تا عاملی بازدارنده برای پیوستن این بازیکن به یکی از رقبای مستقیم اینتر باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.