رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اراده ما قوی و مستحکم است و در همین راستا قدم بر خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مراسم معارفه علیرضا امامی فر، رئیس مرکز ملی فوتبال صبح امروز با حضور شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون، میرشاد ماجدی و طهمورث حیدری (اعضای هیات رئیسه)، سعید قاسمی، معاون و اعضای حاضر در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

از صیانت فدراسیون فوتبال دفاع و حمایت خواهیم کرد

شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با وجود محدودیت‌ها و مشکلاتی که وجود دارد در کنار هم فعالیت‌های بزرگی را انجام خواهیم داد. نگاهمان توسعه محور بوده و با پیشبرد اهداف خود فصل نوینی در برنامه ریزی جدید فدراسیون فوتبال، حکم فرما خواهد شد.

وی ادامه داد: اراده ما قوی و مستحکم است و در همین راستا قدم بر خواهیم داشت. فدراسیون فوتبال بستر لازم برای نگاه آکادمیک و روند برنامه ریزی ایجاد خواهد کرد. نگاه ما شایسته سالاری بوده و با تغییرات، درصدد آن هستیم که با اجرای برنامه‌های خود با نگاه اقتصادی فوتبال و تغییراتی که رخ می‌دهد، به سمت آکادمیک بودن و کارآمد شدن بیش از پیش، پیش رویم. فضای ما و نگاهمان چیزی است که به آن اعتقاد داریم و تمام سعی ما بر این است که با عدالت پیش رویم و از صیانت فدراسیون فوتبال دفاع و حمایت خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال برای ما در بخش توسعه فوتبال و آکادمیک بسیار مهم و حائز اهمیت است و امیدوارم که شاهد رشد بیش از پیش در این قسمت باشیم. درب فدراسیون فوتبال به روی همه باز است و برای توسعه با برنامه ریزی پیش خواهیم رفت.

همگام با سیاست‌های فدراسیون فوتبال برنامه‌های فوتبال را پیش بردیم

در ادامه سعید قاسمی، معاون مرکز ملی فوتبال گفت: تمام تلاش من به همراه همکارانم بر این بوده تا روند رو به رشدی را در این کمپ داشته باشیم. همگام با سیاست‌های فدراسیون فوتبال برنامه‌های خود را پیش می بریم و امیدوارم شاهد اتفاقات خوب باشیم.

اهداف فدراسیون دانش بنیان است

علیرضا امامی فر، رئیس جدید مرکز ملی فوتبال در ادامه این مراسم گفت: ابتدا از عزیزی خادم به خاطر بینشی که داشته تشکر می‌کنم. در جلسه‌ای که با ایشان برگزار کردم در خصوص موارد مختلفی به بحث و بررسی پرداخته و متوجه شدم اهداف ایشان دانش بنیان بوده و به علم توجه می‌شود و به دنبال توسعه و پشبرد فوتبال کشور هستند. بر همین اساس تاخیر نکرده و پاسخ مثبت به این پیشنهاد دادم. چندین سال منتظر چنین دیدگاهی بودم. سعی می‌کنم با تمام وجودم در این کار انرژی بگذاریم. من به کار گروهی اعتقاد دارم و در همین راستا برنامه‌هایم را پیش می برم.

وی ادامه داد: از اینکه نفرات فوتبالی و تحصیل‌کرده در این دوره و دوره‌های قبل حضور دارند باعث خوشحالی است و امیدوارم در کنار یکدیگر برنامه‌های خود را توسعه داده و خدمتی را هر چند کوچک برای فوتبال ایران انجام دهم. نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است، این است که از هر جایی کار کنیم و مسئولیتی که داریم، اگر کار خود را با نیت و صداقت در راه فوتبال پیش ببریم این چرخه فوتبال به درستی می چرخد و شاهد موفقیت خواهیم بود.

با تعامل و همکاری و برنامه‌های راهبردی برای موفقیت فوتبال پیش می‌رود

در ادامه میرشاد ماجدی گفت: امامی فر هم دوره و هم بازی من بوده و باعث افتخار است که فوتبالی‌ها کنار هم هستیم. ایشان فرد فوتبالی است و معضلات و شرایط اماکن ورزشی را بسیار خوب می‌داند. بنای مرکز ملی فوتبال به دوش همکاران حاضر در این مرکز که متعهد و با تجربه هستند، تاکنون پیش رفته و از امامی فر می‌خواهم با صبر و همت بالا، با تعامل و همکاری و برنامه‌های راهبردی پیش رود و در نهایت شاهد حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.