سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به پیروزی تیمش مقابل بوروسیا دورتموند واکنش نشان داد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به پیروزی تیمش مقابل بوروسیا دورتموند واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به لطف گل دقیقه ۹۰ فیل فودن با نتیجه ۲ بر یک بوروسیا دورتموند را شکست داد، پس از این بازی گفت: ما در این دیدار فشار را حس کردیم و نمی‌دانستیم که چطور باید بازی کنیم. قطعاً پیروزی بهتر از تساوی است و این به ما برای بازی برگشت کمک خواهد کرد. در نیمه اول در مورد کار با توپ و پاسکاری به اندازه کافی هوشمندانه عمل نکردیم. ما در این دیدار در بازیسازی خوب نبودیم که این امری طبیعی بود چون حریف‌مان تیمی قدرتمند و باکیفیتی است که سرعت بالایی هم در خط حمله‌اش دارد.

وی افزود: دورتموند تیمی خاص در لیگ قهرمانان است و انجام کارهای مدنظرمان مقابل آنها دشوار بود، اما در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتیم و دو یا سه موقعیت خیلی خوب داشتیم. در نهایت نتیجه خوبی به دست آوردیم و با این شرایط برای بازی برگشت شانس صعود داریم. ما این بازی را دوباره نگاه خواهیم کرد و آن را آنالیز می‌کنیم. باید چند چیز جزئی را درست کنیم و در بازی برگشت هم به دنبال پیروزی خواهیم بود.

سرمربی منچسترسیتی همچنین درباره امضا گرفتن کمک‌داور رومانیایی این دیدار (سباستین گئورگه) از ارلینگ هالند در تونل ورزشگاه پس از پایان بازی اظهار داشت: من خودم این مورد را ندیدم اما به من گفتند که چنین اتفاقی صورت گرفت. شاید او هوادار هالند بود، پس چرا که نه؟! شاید او برای پسر یا دخترش امضا گرفته است. من چنین چیزی را پیش از این ندیده بودم اما تیم داوری کارش را به خوبی انجام داد. داوران این دیدار فوق‌العاده بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.