روابط عمومی شهر فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد:عدم شناخت مامور بهداشت مرزی از دروازه‌بان پرسپولیس دلیل دریافت هزینه ۹۳۰ هزار تومانی تست کرونا از وی بوده است.

روابط عمومی شهر فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد:عدم شناخت مامور بهداشت مرزی از دروازه‌بان پرسپولیس دلیل دریافت هزینه ۹۳۰ هزار تومانی تست کرونا از وی بوده است. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پاسخ روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به ادعای دروازبان تیم فوتبال پرسپولیس به شرح زیر است؛

« پیرو پست اینستاگرامی آقای بوژیدار رادوشوویچ، دروازبان تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر دریافت مبلغی بیشتر از مبلغ مصوب وزارت بهداشت جهت تست کرونا در بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به اطلاع می‌رساند، مبلغ تست کرونا در فرودگاه امام خمینی(ره) جهت اتباع ایرانی مبلغ ۲۳۰ هزار تومان و برای اتباع خارجی مبلغ ۴۰ دلار یا ۳۵ یورو و یا معادل ریالی آن است که با نرخ امروز دلار، مبلغ ۹۶۰ هزار تومان می‌شود.

البته اتباع خارجی که در ایران اقامت داشته باشند هم می‌توانند همان مبلغ اتباع ایرانی یعنی ۲۳۰ هزار تومان را پرداخت کنند. در این مورد خاص، مامور بهداشت مرزی به دلیل عدم شناخت از آقای رادوشوویچ، از وی هزینه تست کرونای اتباع خارجی را طلب می‌کند، ولی پس از اعتراض همراه ایرانی دروازه‌بان پرسپولیس و مشخص شدن مجوز کار و اقامت ایشان در ایران، همانند اتباع ایرانی از ایشان و همسرشان مبلغ ۲۳۰ هزار تومان اخذ می‌شود.

کاش آقای رادوشوویچ که دروازه بان تیم قدیمی و اخلاق مداری مانند پرسپولیس هستند، قبل از اینکه با این پست اینستاگرامی به ایرانیان عزیز که ۵ سال در کنارشان زندگی کردند و همواره مشمول لطف و محبت مردم و هواداران این تیم ریشه دار قرار داشتند توهین کنند، دلیل این اتفاق ناخواسته و عادی را توضیح می‌دادند تا زحمات ماموران زحمتکش بهداشت مرزی که شبانه روز از سوی وزارت بهداشت در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار دارند را زیر سوال نبرند.»

به گزارش تسنیم، رادوشوویچ دروازه‌بان پرسپولیس در پست اینستاگرامی خود از روند تست کرونا در فرودگاه و نابسامانی در این بخش انتقاد کرده است. متن پست اینستاگرام رادوشوویچ به شرح زیر است؛ « رویکرد وحشتناک در قبال خارجی‌ها (من و خانواده‌ام). نرخ عادی تست کرونا ۳۳۰ هزار تومان است که از من و همسرم هر کدام ۹۳۰ هزار تومان گرفتند. متاسفانه فراموش کرده بودند که ۵ سال در ایرانم و احمق نیستم. بدترین شرایط ممکن.

بزرگ‌ترین رسوایی... زن‌ها و بچه‌ها در حال انتظار بدون رعایت فاصله -فاصله‌گذاری اجتماعی- بدون رعایت معیارهای مقابله با شیوع ویروس کرونا. تبریک به سازمان (فرودگاه). یک کرونا پارتی وحشتناک»

به گزارش تسنیم، عدم توجه به پروتکل‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا در فرودگاه امام طی ماه‌های اخیر با انتقاد مردم مواجه شده است. در این زمینه نیز چند بار فیلم‌های مربوط به عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط رسانه‌های داخلی منتشر شده بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )