ستاره آلمانی تیم فوتبال چلسی اعتراف کرد که طولانی شدن روند تطبیق دادن خودش با این تیم سبب شد که هواداران به قابلیت‌های او تردید پیدا کنند.

ستاره آلمانی تیم فوتبال چلسی اعتراف کرد که طولانی شدن روند تطبیق دادن خودش با این تیم سبب شد که هواداران به قابلیت‌های او تردید پیدا کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناکامی‌‌ کای هاورتس برای گلزنی با پیراهن چلسی در لیگ برتر انگلیس ادامه پیدا کرد اما او در شب پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر اورتون در استمفوردبریج مهره‌ای تأثیرگذار بود و عملکرد خوبی داشت.

با این وجود هاورتس می‌گوید می‌داند که این روند باید ادامه داشته باشد تا تردید‌هایی که درباره منطقی بودن خریدش توسط چلسی از بایرلورکوزن به وجود آمده برطرف شود.

او به سایت The ۵th Stand گفت: سخت است بگویم که مقابل چلسی بهترین عملکردم را ارائه کردم اما چند ماه اول حضورم در چلسی برای ما واقعاً سخت بود. امیدوارم که از حالا به بعد اعتماد به نفسم افزایش پیدا کند و بتوانم به همین روند به کارم ادامه دهم، البته در بدو ورودم به چلسی کارم آسان نبود چون همه چیز برایم تازگی داشت. الان اما هفت ماه از حضورم در این تیم می‌گذرد و می‌دانم وقتش شده که دیگر خودی نشان دهم.

هاورتس ادامه داد: خودم احساس می‌کنم که بسیاری از مردم به توانایی‌های من تردید پیدا کرده‌اند. با این حال تنها کاری که باید انجام دهم این است که به کارم ادامه دهم و در هر جلسه تمرینی و هر مسابقه‌ای به چلسی کمک کنم. امیدوارم عملکرد خوبم برابر اورتون به من روحیه‌ای بدهد تا بتوانم نظیر چنین بازی‌هایی را باز هم ارائه کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.