مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته جلساتی را با طلبکاران این باشگاه برای تعیین و تکلیف بدهی‌های سرخپوشان برگزار کرده‌اند.

مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته جلساتی را با طلبکاران این باشگاه برای تعیین و تکلیف بدهی‌های سرخپوشان برگزار کرده‌اند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس پس از اینکه با تعهد به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال توانست مجوز استفاده از بازیکنان جدید خود در نیم‌فصل دوم را دریافت کند، حالا به دنبال توافق با طلبکاران باشگاه است و در همین راستا مدیران پرسپولیس روز گذشته با تعدادی از طلبکاران به صورت حضوری و تلفنی گفت‌و‌گوهایی را انجام داده‌اند.

از همین رو، فرزاد حاتمی یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس، روز گذشته در این باشگاه حاضر شد و شنیده می‌شود توافقات اولیه نیز برای پرداخت مطالباتش انجام شده و قرار است امروز و فردا نیز تعداد دیگری از طلبکاران پرسپولیس به این باشگاه مراجعه کنند.

باشگاه پرسپولیس که با شکایت تعداد زیادی از طلبکاران خود از سال‌های گذشته مواجه شده است،‌ طبق تعهد به کمیته وضعیت باید تا خرداد ماه سال آینده پرونده‌های مطروحه در این کمیته را تعیین و تکلیف کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.