کمیته انضباطی رای خود در خصوص دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی را اعلام کرد.

کمیته انضباطی رای خود در خصوص دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی از سری رقابت‌های لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که از سوی امیر سواری، بازیکن تیم استقلال ملاثانی تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی، خسارت به رختکن و رفتار زننده با توپ جمع کن‌ها رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت شماره ۶۶۶ در تاریخ ۲۸ بهمن ماه، ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( با صدور این رای از دستور موقت اشاره شده رفع اثر می شود.) این رای قطعی است.

منصور ربیع، مربی تیم استقلال ملاثانی به دلیل رفتار غیرورزشی و اهانت به تیم مقابل که منجر به اخراجش شد، وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قطعی است).

تیم قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی به دلیل درگیری عوامل هر تیم با یکدیگر، هر کدام به مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

علی جاسمی، یکی از اعضای کادر فنی تیم ملاثانی نیز به دلیل تخریب رختکن به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قطعی است).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.