سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد شاگردانش مقابل آبی‌پوشان مرسی‌ساید راضی است.

سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد شاگردانش مقابل آبی‌پوشان مرسی‌ساید راضی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس و در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر اورتون را شکست دهد، پس از این دیدار گفت: ما شایسته این برد بودیم. بازی دشواری در نیمه اول بود و ما برای یافتن سرعت مناسب برای حمله کمی به دردسر افتادیم اما با این وجود بازی را کاملاً در کنترل خود داشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم ما سطح بازی خود را بالا بردیم و توپ را بهتر پاس دادیم تا از فشاری که اورتون روی ما آورده بوده، رهایی پیدا کنیم. ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. فکر می‌کنم نیمه اول عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم اما در نیمه دوم عالی بودیم.

توخل همچنین در ادامه اظهار داشت: ما با قدرت و تلاش زیادی دفاع کردیم. دفاع کردن هم حاصل تلاش تیمی است و بازیکنان به یکدیگر کمک می‌کنند. ما در این بازی اینطور عمل کردیم و شایسته بسته نگه داشتن دروازه‌مان بودیم و از این بابت راضی هستیم.

سرمربی آلمانی چلسی همچنین در تمجید از هافبک آلمانی‌اش خاطرنشان کرد: از عملکرد کای هاورتس در این بازی خیلی راضی بودم. ما نشان دادیم که به او اعتماد زیادی داریم و هاورتس هم از فرصتی که در این بازی نصیبش شد، خیلی خوب استفاده کرد. او عملکرد عالی از خود ارائه داد و نقش خود را به خوی ایفا کرد.

چلسی با این برد ۵۰ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و با منچستریونایتد دوم جدولی تنها چهار امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.