ستاره ایرانی خط حمله فوتبال پورتو می‌گوید که تیمش برای کسب پیروزی به تورین می‌رود نه صرفاً برای کسب نتیجه‌ای که منجر به صعود نماینده پرتغال شود.

ستاره ایرانی خط حمله فوتبال پورتو می‌گوید که تیمش برای کسب پیروزی به تورین می‌رود نه صرفاً برای کسب نتیجه‌ای که منجر به صعود نماینده پرتغال شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (سه‌شنبه) این تیم در خانه یوونتوس در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به خبرنگاران گفت: این بازی بسیار مهم است چون دو تیم بزرگ مقابل هم قرار می‌گیرند. خیلی مهم است که تمرکزمان را در تمام ۹۰ دقیقه حفظ کنیم. ما تمام تلاش‌مان را برای پورتو انجام خواهیم داد.

طارمی افزود: ما برای کسب پیروزی به تورین می‌رویم نه برای مساوی کردن یا باختن. اگر به تساوی فکر کنیم از همین حالا بازده‌ایم. ما برای این بازی یک برنامه تاکتیکی خوب داریم و هرچه لازم باشد انجام می‌دهیم. اینکه من گل بزنم یا نه مهم نیست. مهم پیروزی پورتو است که اگر این اتفاق رخ دهد من هم خوشحال خواهم بود. می‌خواهیم تمام تلاش‌مان را برای موفقیت پورتو انجام دهیم. برنامه فشرده؟ ما از ابتدای فصل چنین وضعیتی داشته‌ایم و برای باشگاه‌های بزرگ این چیزها طبیعی است. برای بازی برگشت مقابل یوونتوس انگیزه فراوانی داریم. این بازی برای فوتبال پرتغال بازی بسیار مهمی است.

مهاجم ایرانی پورتو درباره روند تطبیق خودش با پورتو و عملکرد خوبی که در هفته‌های اخیر برای این تیم ارائه کرده هم گفت: زمانی که یک بازیکن وارد یک تیم بزرگ می‌شود، زمان می‌خواهد تا به شرایط تیمش خو بگیرد. سرمربی هم درباره این موضوع صحبت کرده است. این طبیعی است. من درباره گذشته‌ها حرف نمی‌زنم بلکه فقط به آینده فکر می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.