هافبک هلندی تیم فوتبال لیورپول به احتمال تمدید شدن قراردادش با این باشگاه واکنش نشان داد.

هافبک هلندی تیم فوتبال لیورپول به احتمال تمدید شدن قراردادش با این باشگاه واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جورجینیو واینالدوم ۳۰ ساله که قرارداد فعلی‌اش با لیورپول در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و مورد توجه باشگاه‌هایی همچون بارسلونا و اینتر قرار دارد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» درباره احتمال تمدید شدن قرارداد خود گفت: اگر هوادار هستید و از تیم حمایت می‌کنید، از تک‌تک بازیکنان حمایت می‌کنید، درست همان کاری هواداران در قبال من کرده‌اند. به عنوان هوادار می‌خواهید بشنوید که چه اتفاقی خواهد افتاد اما در طرف دیگر اگر چیزی برای گفتن نباشد و خبری نباشد، نمی‌توانم چیزی بگویم. امیدوارم هواداران بتوانند من را درک کنند و تا زمانی که خبر جدیدی در این خصوص شد، صبور باشند.

وی همچنین با اشاره به روند نامطلوبی که لیورپول این فصل در پیش گرفته و نتایج خوبی کسب نکرده، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: در حال حاضر مهمترین چیز این است که اوضاع را درست کنیم و مشکلاتی که در تیم داریم را رفع کنیم و به نتایج مدنظر برسیم. در بحث انفرادی هم درباره وضعیت قراردادم گفتم که خبر جدیدی نیست. به نظرم ما می‌توانیم روی چیزهای بهتری تمرکز کنیم تا وضعیت قرارداد من. هر موقع خبری شد، به شما خبر خواهیم داد.

هافبک پیشین تیم‌های فاینورد، پی‌اس‌وی آیندهوون و نیوکاسل از سال ۲۰۱۶ در لیورپول عضویت دارد و تاکنون در ۲۲۳ بازی برای سرخپوشان مرسی‌ساید به میدان رفته و ۲۲ گل هم به ثمر رسانده است.

واینالدوم در این مدت به تیم تحت‌هدایت یورگن کلوپ برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها کمک کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.