رئیس سابق قهرمان جدید لیگ برتر اسکاتلند به شائبه‌هایی که درباره احتمال بازگشت سرمربی این تیم به آنفیلد برای هدایت تیم سابق دوران بازی‌اش شکل گرفته است، واکنش نشان داد.

رئیس سابق قهرمان جدید لیگ برتر اسکاتلند به شائبه‌هایی که درباره احتمال بازگشت سرمربی این تیم به آنفیلد برای هدایت تیم سابق دوران بازی‌اش شکل گرفته است، واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیوید کینگ، رئیس پیشین باشگاه رنجرز اسکاتلند کسی که سال ۲۰۱۸ استیون جرارد را به عنوان سرمربی این تیم استخدام کرد به لیورپولی‌ها هشدار داد خیال برگرداندن جرارد به آنفیلد را از سر بیرون کنند.

موفقیت‌ جرارد برای فتح لیگ برتر اسکاتلند با رنجرز پس از یک دهه ناکامی این تیم، سبب شد که از او به عنوان گزینه جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول نام برده شود، کلوپی که این روزها تیمش اصلاً وضعیت خوبی ندارد و یکشنبه شب برای ششمین بار متوالی در لیگ برتر متحمل شکست خانگی شد. هواداران لیورپول هم با همه علاقه‌‌شان به کلوپ به خاطر کسب افتخاراتی مانند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و شکستن طلسم ۳۰ ساله برای فتح قهرمانی در لیگ برتر، شاید بدشان نیاید که شاهد بازگشت اسطوره‌شان به آنفیلد باشند. دیوید کینگ اما به آنها هشدار داد که رنجرز به این زودی‌ها جرارد را رها نخواهد کرد.

کینگ با تأکید بر اینکه جرارد تا سال ۲۰۲۴ با رنجرز قرارداد دارد گفت: من فکر می‌کنم احتمال اینکه استیون در آینده‌ای نزدیک به لیورپول برود صفر درصد است. به دو دلیل هم این را می‌گویم. اول اینکه لیورپول باشگاهی نیست که به راحتی مربیانش رها کند. کلوپ در لیورپول عالی کار کرده است. آنها فصل سختی داشته‌اند اما کلوپ هنوز هم مربی فوق‌العاده‌ای است و به نظر من او فصل آینده هم سرمربی لیورپول خواهد بود و در این تیم موفقیت کسب خواهد کرد. دلیل دوم هم این است که استیون کسی نیست که اهل فسخ قرارداد و نقض پیمان باشد. استیون با آگاهی کامل از اینکه باید با رنجرز قهرمان لیگ شود، قراردادش را با این تیم تمدید کرد و حالا هم می‌داند که باید از قهرمانی‌اش دفاع کند.

رئیس پیشین باشگاه رنجرز افزود: علاوه بر این راهیابی به لیگ قهرمانان هم هدف دیگر اوست. من فکر نمی‌کنم که استیون تنها به قهرمانی در لیگ برتر اسکاتلند راضی باشد. او می‌‌خواهد از این قهرمانی دفاع کند و من می‌دانم که می‌خواهد تیمش را به لیگ قهرمانان هم برساند. از نظر جرارد، ماندن در رنجرز برای چند سال دیگر به نفع اوست و البته به نفع رنجرز. او عاشق این باشگاه است و هواداران هم عاشق او. هیئت مدیره باشگاه هم کاملاً حامی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.