سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: از فدراسیون فوتبال بابت سختگیری‌اش تشکر می‌کنیم و امیدواریم مسیری که با ما شروع کرد، ادامه داشته باشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: از فدراسیون فوتبال بابت سختگیری‌اش تشکر می‌کنیم و امیدواریم مسیری که با ما شروع کرد، ادامه داشته باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم شکوری پس از عقد قرارداد با شهریار مغانلو اظهار داشت: در ابتدا باید از هواداران تشکر کنم. در ۲۴ ساعت گذشته هوادران با پیام‌های پرمهرشان به ویژه در خصوص پنجره بسته باشگاه و همچنین با کمپین‌هایی که برگزار کردند، انرژی زیادی به ما دادند، خوشحال هستیم که در این باشگاه کار می‌کنیم. از فدراسیون تشکر می‌کنیم که با سختگیری باعث شدند تا بدهی‌ها را پرداخت کنیم و پنجره باشگاه باز شود. امیدواریم این سختگیری را درمورد سایر تیم‌ها هم داشته باشند.

وی ادامه داد: شروع کار با پرسپولیس بود. خدا راشکر پنجره باشگاه پرسپولیس باز شد. قرارداد مهدی ترابی امروز ثبت شد. فردا هم ان‌شاءالله پس از دریافت ITC مغانلو، قراردادش ثبت خواهد شد. خودش خیلی با ما همکاری کرد. با توجه به اینکه تحت قرارداد سانتاکلارا بود، خودش و مدیر برنامه‌هایش با ما خیلی همکاری کردند، چون قراردادش با باشگاه پرتغالی بلندمدت بود، قراردادش با ما قرضی است و تا پایان این فصل در پرسپولیس توپ می‌زند. امیدواریم آنقدر افتخار آفرینی کند که قید حضور در سانتاکلارا را بزند و دائمی در کنار ما باشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت بدهی‌های بازیکنانی مثل مکانی و مصلح عنوان کرد: درباره طلبکاران باشگاه پرسپولیس همانطور که در ۲۴ ساعت گذشته همه مطلع شدند، این طلب‌ها از سال ۸۵ انباشته شده است. اگر بخواهیم طلبی را پرداخت کنیم، مطمئن باشید از سال ۸۵ شروع می‌کنیم به جلو می‌آییم و این‌طور نیست که هر کسی که رأی گرفت، پولش را بدهیم. از بازیکنانی مثل کفشگری، نورمحمدی، فرزاد حاتمی و ... که طی این مدت خیلی وقت بود که حکم گرفته‌ اما پول‌شان باقی مانده بود، تشکر می‌کنیم. ما سعی کردیم چند تا از بدهی‌ها را تسویه کنیم و تعهدی به سازمان لیگ دادیم که ظرف چند ماه آینده و با وصول مطالبات‌مان بدهی بقیه بازیکنان را هم تسویه کنیم. همه تیم‌های ما شرایط سختی دارند. ما حتی یک ریال هم از تبلیغات محیطی و از حق پخش تلویزیونی که در تمام دنیا درآمد اصلی باشگاه‌هاست محروم بوده‌ایم. دوستانی هم که در فدراسیون هستند این موضوع را درک کرده‌اند و در این چند روز خیلی تحت فشار بودند اما با یک روند قانونی و مناسب کار انجام شد. امیدوارم که این مسیری که فدراسیون فوتبال با پرسپولیس شروع کرد، ادامه داشته باشد.

شکوری در پاسخ به این سوال که به بدهکاران تعهد داده‌اید تا در آینده بدهی‌شان پرداخت شود؟ گفت: ما با توجه به اینکه تقریبا ۲۴ نفر را به عنوان طلبکار در لیست کمیته تعیین وضعیت داشتیم، سعی کردیم با یک سوم آنها به صورت قطعی تسویه کنیم. نفراتی مثل اشپیتیم آرفی، کفشگری که جا دارد از آنها تشکر کنم که بخش زیادی از پول‌شان را هم نگرفتند. با نفراتی مثل رضا نورمحمدی و بابک حاتمی و چندین نفر دیگر هم مذاکره کردیم. بعضی از دوستان هم با ما کنار نیامدند و ان‌شاءالله بقیه دوستان هم در زمان مناسب با کمک هواداران مطالبات‌‌شان را پرداخت کنیم.

وی در خصوص اتفاقاتی که در ارتباط با سوشا مکانی پیش آمده است، اظهار داشت: در خصوص مکانی و سایر نفرات بهتر است که صحبت نکنیم. قطعا این نفرات چیزی که حق‌شان است را پرداخت خواهیم کرد و چیزی بیشتر نمی‌توانیم پرداخت کنیم. در خصوص فضایی هم که پیش آمده است باید بگویم هواداران بهترین قاضی هستند.

سخنگوی باشگاه در پایان عنوان کرد: ما از حضور شهریار مغانلو در تمام مسابقات پیش روی پرسپولیس می‌توانیم استفاده کنیم و ان‌شاءالله با کمک او بتوانیم در ۴ جام به موفقیت برسیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۰ )