معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با پیگیری های استاندار مرکزی و قول مساعد مدیرعامل شرکت ایرالکو بحث فروش و وگذاری تیم به صورت کامل منتفی است و تیم در اراک باقی خواهد ماند.

بهروز اکرمی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه به زودی مشکلات تیم آلومینیوم اراک همچون مسائل فنی تیم و سرمربی نیز رفع خواهد شد، افزود: تیم آلومینیوم در بحث پرداخت ها در سطح لیگ برتر کشور بهترین تیم است به طوری که هیچ گونه بدهی به مربی و بازیکنان ندارد و پرداخت های خوبی انجام گرفته است.

اکرمی با ابراز تاسف از نتیجه بازی دیروز تیم در برابر سپاهان در اراک، گفت: امیدواریم که این خاطره تلخ از ذهن مردم پاک شود و به زودی مشکلات این تیم نیز رفع شود و همچنان آلومینیوم به مانند نیم فصل اول در مسابقات لیگ برتر فوتبال بدرخشد.

وی از استعفای خود از هیات مدیره باشگاه فوتبال آلومینیوم به دلیل مشغله و مسئولیت خود در امر انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد و تصریح کرد: با توجه به مسئولیتی که اینجانب در بحث انتخابات دارم، از ابتدای اسفندماه استعفای خود از عضویت در هیات مدیره باشگاه ارائه کردم و این امر به مدیران شرکت نیز اعلام شد، گرچه همچنان حمایت خود را از تیم آلومینیوم خواهم داشت، اما برای پیشگیری از موارد احتمالی و همچنین آغاز ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات از هفته جاری به هیچ عنوان نمی توانم مسئولیتی در باشگاه آلومینیوم اراک داشته باشیم به همین دلیل در اوایل اسفندماه موضوع استعفا به باشگاه اعلام شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه کرد: با توجه به استعفای ارائه شده، تصمیم بر این شد که برای دو بازی اخیر که تیم سرمربی نداشت حمایت های خود را با ماندن در کنار تیم ادامه دهم، اما با استعفای خود رسما سمتی در باشگاه آلومینیوم اراک ندارم.

اکرمی با بیان اینکه برای جایگزینی اینجانب مدیریت شرکت تصمیم خواهد گرفت، در خصوص برخی زمزمه های جدا شدن برخی از بازیکنان از تیم افزود: مدیریت و هیات مدیره باشگاه و سرمربی آینده تیم در خصوص بازیکنان تصمیم خواهند گرفت. بنده نیز علیرغم اینکه هیچ مسئولیتی در تیم ندارم، اما با قدرت همچنان هر کمک و حمایتی که لازم باشد برای ارتقای تیم انجام خواهم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.