مهاجم سوئدی تیم فوتبال میلان می‌گوید عاشق چالش‌ها است و بدون چالش نمی‌توان موفق بود.

مهاجم سوئدی تیم فوتبال میلان می‌گوید عاشق چالش‌ها است و بدون چالش نمی‌توان موفق بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ که در هفته اخیر در رویداد بزرگ و ملی فستیوال موسیقی «سن‌رمو» ایتالیا به عنوان مجری این فستیوال ایفای نقش کرد، درباره چرایی قبول این چالش گفت: هر کسی که زلاتان را پیش از این فستیوال می‌شناخت با خود گفته که چرا زلاتان به این فستیوال آمد؟ چون من عاشق چالش‌ها و آدرنالین هستم. اگر شما خودتان را به چالش نکشید، نمی‌توانید برنده باشید.

وی افزود: من در دوران حرفه‌‌ای‌ام ۹۴۵ بازی انجام داده‌ام و در خیلی از آنها به پیروزی رسیده‌ام، اما نه در تمامی آنها. تاکنون ۱۱ قهرمانی در لیگ را تجربه کرده‌ام اما در کنارش جام‌هایی هم از دست داده‌ام. قهرمانی‌های زیادی به دست آورده‌ام و از کسب برخی قهرمانی‌ها هم بازمانده‌ام. من زلاتان هستم حتی بدون پیروزی در هر بازی. من زلاتان هستم، چه زمانی که می‌برم، چه می‌بازم. من گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ام و موقعیت گلزنی کمی را هم از دست داده‌ام. خیلی کم!

ستاره سوئدی میلان تصریح کرد: شکست نقطه مقابل موفقیت نیست، بلکه بخشی از موفقیت است. کاری انجام ندادن بزرگترین شکست است. اگر زلاتان می‌تواند مرتکب اشتباه شود، شما نیز می‌توانید مرتکب اشتباه شوید، مهم این است که هر روز تفاوت را رقم بزنید و در کنارش تلاش، فداکاری، پشتکار و تمرکز داشته باشید.

ایبرای ۳۹ ساله در جمع‌بندی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من در این فستیوال هستم تا به همه شما بگویم که می‌توانید به شیوه کوچیک خود، زلاتان باشید. ممنونم ایتالیا، خانه دوم من.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.