مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو گفت: در هفته‌های گذشته وضعیت باشگاه و تیم وخیم شده بود اما خدا را شکر که به آرامش رسیدیم.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو گفت: در هفته‌های گذشته وضعیت باشگاه و تیم وخیم شده بود اما خدا را شکر که به آرامش رسیدیم. احمد الجبوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی تیمش برابر پیکان گفت: این بازی هم از لحاظ جدولی و هم از لحاظ شخصیت تیمی برای ما مهم و حساس بود و فکر می‌کنم برد برابر پیکان اندازه ۶ امتیاز برای‌مان ارزش داشت. من قبلا با آقای تارتار کار کردم و معتقدم که تیم‌های این مربی سخت شکست می‌خورند اما خوشبختانه در این بازی نمایش خوبی داشتیم و برد با ارزشی را به دست آوردیم.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: در چند هفته گذشته وضعیت شهر خودرو وخیم شده بود و باشگاه و تیم شرایط خوبی نداشتند. قبل از بازی اما مسئولان استانی قول‌هایی دادند که روحیه بازیکنان بالاتر رفت و همه ما امیدواریم که هر چه زودتر مشکلات برطرف شود.

الجبوری که در این بازی سومین گلش را در این فصل به ثمر رساند، در خصوص اینکه چرا کم گل زده است، تصریح کرد: به هر حال شرایط طوری پیش رفت که تا اینجا فقط ۳ گل زدم اما تلاش می‌کنم تا تعداد گل‌هایم را بیشتر کنم تا آمار بهتری داشته باشم. این گل را هم به علی نعمتی تقدیم می‌کنم که وضعیت نگران کننده‌ای داشت اما خدا را شکر که مصدومیتش به خیر گذشت.

مهاجم شهر خودرو با بیان اینکه تیمش جام حذفی را جدی خواهد گرفت، در خصوص تقابل با ذوب‌آهن در این جام گفت: ما فرصت خوبی داریم تا با انجام ۵ بازی به فینال برسیم و قهرمان شویم. مطمئنا هدف ما این است که ذوب‌آهن را در اصفهان شکست بدهیم و به مرحله بعدی برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.