عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه تغییر در کادر فنی این تیم یک شوک مثبت بود، گفت: محمود فکری در شرایطی سخت هدایت استقلال را برعهده گرفت و تمام تلاشش را هم کرد.

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر فولاد خوزستان از هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال روزهای بحرانی را سپری کرد، این تیم نتوانست با محمود فکری تا پایان لیگ ادامه دهد و پس از شکست برابر سپاهان و تساوی برابر مس رفسنجان، کادر فنی استقلال و مدیران این باشگاه به این نتیجه رسیدند که کار را با یکدیگر خاتمه دهند.

وی تأکید کرد: محمود فکری در طول حضورش به عنوان سرمربی عملکرد نسبتاً خوبی داشت و تلاش زیادی کرد که بتواند با همراهی استقلال، به آنچه مورد نظرش بود، دست یابد اما با توجه به نتایجی که در دو هفته اخیر گرفت و فشاری که هواداران برای برکناری او داشتند، مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدند که باید تغییراتی را در کادر فنی به وجود بیاورند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: چند گزینه برای هدایت آبی‌پوشان وجود داشت اما با توجه به شناخت مجیدی از استقلال و مدت زمان کوتاهی که از این تیم جدا شده بود، با توافق به وجود آمده بین او و مدیران باشگاه، مجیدی بار دیگر هدایت استقلال را بر عهده گرفت و توانست پس از ۴۸ ساعت حضور در استقلال، تیمش را برابر فولاد خوزستان به میدان بفرستد و در پایان یک برد حساس را کسب کند.

فرزامی افزود: شوکی که به استقلال وارد شد، مثبت بود و آبی‌پوشان توانستند در یک بازی نسبتاً خوب، نتیجه قابل قبولی کسب کنند. اگرچه استقلال از رده سوم تکان نخورد اما با توجه به تساوی پرسپولیس برابر نفت آبادان و پیروزی سپاهان برابر آلومینیوم اراک و هم‌امتیاز شدن دو تیم بالای جدول، مجیدی و یارانش توانستند فاصله امتیازات خود را با این دو تیم کم کرده و به آینده امید بیشتری داشته باشند.

وی اظهار داشت: امیدوارم این روند موفقیت در ادامه فصل هم تداوم داشته باشد ضمن اینکه همه موظف هستیم از کادر فنی جدید و همکارانش حمایت کرده تا استقلال بتواند در هفته‌های آتی هم به نتایج مطلوب دست پیدا کند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: نباید از زحمات فکری و همکارانش به راحتی بگذریم، او در شرایط سخت استقلال را تحویل گرفت؛ شاید اگر در دو بازی اخیر، نتیجه قابل قبولی را کسب می‌کرد، هنوز هم سرمربی آبی‌پوشان می‌ماند. به هر حال او برای موفقیت استقلال تلاش کرد اما شرایط به گونه‌ای شد که نتواند کارش را با آبی‌پوشان ادامه دهد.

فرزامی خاطرنشان کرد: تقابل نکونام و مجیدی جذاب بود، دو بازیکنی که با یکدیگر در قهرمانی استقلال سهیم بودند، رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و این موضوع که مربیان جوان در لیگ برتر حضور پررنگی دارند، نوید روزهای خوبی برای فوتبال ایران خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.