بال جوان تیم فوتبال بایرن مونیخ پاداش عملکرد خوب خود در این تیم را گرفت و قراردادش از سوی باشگاه برای مدتی طولانی تمدید شد.

بال جوان تیم فوتبال بایرن مونیخ پاداش عملکرد خوب خود در این تیم را گرفت و قراردادش از سوی باشگاه برای مدتی طولانی تمدید شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ قرارداد جمال موسیالا بال آلمانی خود را که هفته گذشته ۱۸ ساله شد، برای پنج سال تمدید کرد.

این بال آینده‌دار که در این فصل ۲۷ بار برای تیم باواریایی‌ها به میدان رفته و چهار گل هم زده است، با قرارداد جدیدش تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۶ به سرخپوشان متعهد شد.

موسیالا پس از عقد اولین قرارداد حرفه‌ای دوران بازیگری خود به سایت باشگاه بایرن مونیخ گفت: واقعاً خوشحالم که اولین قرارداد حرفه‌ای‌ام را با بایرن مونیخ می‌بندم. من در این تیم واقعاً احساس بسیار خوبی دارم، چون در کنار بهترین بازیکنان دنیا هستم و هر روز چیزی جدید از آنها یاد می‌گیرم. هانسی فلیک (سرمربی)، حسن صالح‌حمیدزیچ (مدیر ورزشی)، مارکو نپه (مدیر استعدادیابی) و سایر اعضای باشگاه مرا باور داشتند و این فرصت را به من دادند. به همین دلیل می‌خواهم پاسخ اعتماد آنها را با بازی‌های خوبم بدهم. می‌خواهم برای بایرن مونیخ بازیکنی بسیار مهم باشم.

موسیالا که متولد اشتوتگارت آلمان است، هشت سال از عمرش را در آکادمی باشگاه چلسی سپری کرد و دو سال پیش به بایرن مونیخ پیوست و سال ۲۰۲۰ هم به تیم اصلی باواریایی‌ها اضافه شد. او در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ در اولین بازی‌اش برای باواریایی‌ها به جوان‌ترین بازیکن تاریخ بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا تبدیل شد. او همچنین با گلزنی برابر لاتزیو در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری، جوان‌ترین گلزن تاریخ این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.