گروه استان‌ها- مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: دیدار با ذوب‌آهن جدال تیم‌های پایین جدول و یک بازی ۶ امتیازی است.

گروه استان‌ها- مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: دیدار با ذوب‌آهن جدال تیم‌های پایین جدول و یک بازی ۶ امتیازی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد نیک‌سیرت، مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی فردا چون جدال تیم‌های پایین جدولی است سه امتیازی نیست بلکه ۶ امتیازی است. این دیدار حساسیت خودش را دارد اما قاعده فنی آقای پاشازاده به عنوان سرمربی تیم این است که به جدول نگاه نمی‌کنیم و برای بازیکنان از نظر بدنی و روانی طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که زیاد به شرایط جدول و اینکه کدام تیم مقابل ما بازی می‌کند کاری نداریم.

وی افزود: تمرکز تیم بر اجرای برنامه‌های تاکتیکی سرمربی معطوف است و فردا تلاش می‌کنیم بازی خیلی خوبی برابر ذوب‌آهن ارائه دهیم.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: ۲ تا ۳ بازیکن مصدوم داریم چون بدنسازی تیم از ابتدای فصل تاکنون در وضعیتی نبوده که بازیکنان در شرایط آرمانی و خوبی قرار بگیرند. بازیکنان وزنه نزده‌اند و بدن‌های آنها خیلی افت کرده است. ما هم نمی‌توانیم روی آنها زیاد فشار بیاوریم چون فاصله مسابقات نزدیک است و احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد می‌شود اما کادر فنی و کادر پزشکی تیم زیر نظر مهدی پاشازاده تلاش می‌کنند بازیکنان مصدوم را نیز به شرایط ایده‌آل و شرایط مسابقات برسانند.

نیک‌سیرت درباره تغییر سرمربی ذوب‌آهن بیان کرد: مجتبی حسینی فوتبالیست خوبی بوده و مربی خوب، با دانش و خوش‌اخلاقی است و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما شرایط خاصی دارد. تیم مدیریتی باشگاه شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا وضعیت تیم را به وضعیت آرمانی و خوبی برسانند که از آنها تشکر می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم جوابگوی انتظارات مردم خوب آذربایجان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.