سخنگوی باشگاه استقلال گفت: ظرف روزهای آینده مفاد قرارداد مجیدی و دستیاران او را اعلام می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: ظرف روزهای آینده مفاد قرارداد مجیدی و دستیاران او را اعلام می‌کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت نظری در خصوص انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی و دستیاران او اظهار داشت: در مورد دستیاران مجیدی، بنا بر این شد که ظرف یکی دو روز آینده نکاتی را که مدنظر این مربی است را با مدیریت باشگاه در میان بگذارد و روی افرادی که نظر دارد، به توافق رسیده شود. در خصوص جزئیات قرارداد، دستیاران و مدت قرارداد فعلا چیزی نمی‌گویم. به هواداران قول می‌دهم که ظرف روزهای آینده جزئیات قرارداد را اعلام می‌کنیم ولی تا زمانی که نهایی نشده از گفتن مفاد قرارداد خودداری می‌کنیم.

وی ادامه داد: از آقای فکری و دستیارانش تشکر می‌کنم که زحمات زیادی کشیدند. در باشگاه به این نتیجه رسیدیم که ادامه همراهی امکان‌پذیر نیست و با توافقی که با فکری و کادرش شد در نهایت از خانه‌شان جدا شدند و ما امروز توانستیم بعد از رای حداکثری که هیئت مدیره به حضور مجیدی داد، او را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص زمان قرارداد مجیدی گفت: اجازه دهید الان در این خصوص صحبت نکنم و امیدوارم که این حضور منجر به موفقیت استقلال شود.

نظری در پاسخ به این سوال که مجیدی برای حضور در استقلال شرطی مبنی بر عدم سرپرستی مظلومی داشته است؟ خاطرنشان کرد: در مورد این جزئیات صحبت نمی‌کنم. فقط امیدوارم این تغییر خون تازه‌ای به رگ‌های استقلال تزریق کند و در پایان فصل قهرمان شویم.

وی درباره رفت و برگشت مجیدی به استقلال گفت: هر موضوعی را باید در زمان خودش بررسی کنیم. در آن دوره شرایطی پیش آمد که مجیدی از استقلال جدا شد، باشگاه هم استعفای او را پذیرفت. اتفاقاتی در پایان فصل رخ داد که هم باشگاه و هم خود مجیدی تصمیم به قطع همکاری گرفتند ولی در حال حاضر شرایطی پیش آمده که مجددا از ظرفیت‌های مجیدی در باشگاه استقلال استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.