دروازه‌بان ۴۳ ساله تیم فوتبال یوونتوس زمان مدنظرش برای بازنشستگی را اعلام کرد.

دروازه‌بان ۴۳ ساله تیم فوتبال یوونتوس زمان مدنظرش برای بازنشستگی را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌لوئیجی بوفون که قرارداد فعلی‌اش با یوونتوس در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، در گفت‌وگو با روزنامه «گاردین» انگلیس گفت: ببینید، در ذهن من، یک علامت توقف نهایی وجود دارد، آخر خط، که ماه ژوئن ۲۰۲۳ است. این واقعاً حداکثر زمان بازی کردن من است، اما ممکن است چهار ماه بعد هم بازنشسته شوم. برخی می‌گویند وقتی به سن من می‌رسید، اُفت یکباره، از یک لحظه به لحظه دیگر، اتفاق می‌افتد. من اما این حرف را باور ندارم. من چیزی که احساس می‌کنم را احساس می‌کنم و احساساتی که درونم دارم باعث نمی‌شود فکر کنم که قرار است اُفت کنم.

وی همچنین درباره بازگشتش به یووه در تابستان ۲۰۱۹ پس از یک فصل حضور در پاری‌سن‌ژرمن اظهار داشت: من کسی هستم که قویاً به سرنوشت و تقدیر اعتقاد دارم. شاید دلیلی وجود داشته که من برایش به یوونتوس بازگشتم. آخرین داستان فوق‌العاده برای نوشتن. بنابراین باید صادقانه بگویم، بخشی از این نیز به همان نفس که در همه ما وجود دارد، برمی‌گردد.

دروازه‌بان بانوی پیر که سابقه قهرمانی با تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶ را دارد، در مورد رابطه‌اش با هم‌تیمی پیشین خود که حالا هدایت یوونتوس را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: پیرلو مقابل افراد دیگر همیشه استاد خواهد بود. این مسئله نقش‌ها، احترام و ذکاوت است. تا جایی که من در یووه باشم، او یک نقشی (سرمربی) دارد و من نقشی دیگر (دروازه‌بان). وقتی از اینجا با هم بیرون رفتیم، سپس من جی‌جی می‌شوم و او آندره‌آ.

وی همچنین با اشاره به دوره قرنطینه سال گذشته در پی شیوع ویروس کرونا یادآور شد: اولین ماه دوره قرنطینه واقعاً زیبا بود. همه‌گیری کرونا به من این اجازه را داد تا زمانی را به خودم اختصاص دهم. در طول زندگی‌ام هرگز چنین فرصتی به من دست نداده بود و تمام طول روز کنار همسر و فرزندانم بودم. در آن مقطع فرصت کردم به علایقم، کتاب خواندن و انجام کارهای شخصی‌ام برسم. دوره زیبایی بود که هرگز فکرش را نمی‌کردم چنین فرصتی نصیبم شود، برای همین از آن نهایت استفاده را بردم و دوستش داشتم. سپس در این شرایط هرچه زمان می‌گذرد، جو سنگین می‌شود و شما بیشتر و بیشتر به آنچه دیگران می‌گذرانند، فکر می‌کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.