سخنگوی باشگاه استقلال می‌گوید شرایط ایجاب کرد که این باشگاه مجددا از فرهاد مجیدی استفاده کند

به گزارش ایسنا، حجت نظری درباره وضعیت قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال اظهار کرد: درباره دستیاران قرار است در روزهای ‌آینده افرادی که مد نظرشان است را با باشگاه در میان بگذارند و روی افراد با باشگاه توافق کنند و خیلی زود این افراد معرفی خواهند شد. فعلا نمی‌خواهم درباره جزئیات قراداد و مدت این قرارداد چیزی نگویم.

وی افزود: به هواداران قول می‌دهم به زودی جزئیات را اعلام کنیم اما تا زمانی که این جزئیات نهایی نشده اعلام نکنیم. از محمود فکری و کادرشان هم تشکر می‌کنم که در این مدت زحمت کشیدند و تلاششان را کردند و ما در باشگاه به این نتیجه رسیدیم که ادامه همکاری امکان پذیر نیست و با توافق از باشگاه استقلال که خانه خودشان است، جدا شدند. ما امروز توانستیم با رای اکثریت اعضای هیات‌مدیره استقلال از امروز فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی در اختیار داشته باشیم.

او تصریح کرد: امیدوارم این حضور نویدبخش اتفاقات خوب باشند. امیدوارم این تغییر خون تازه‌ای در رگ‌های استقلال باشد و در پایان فصل استقلال لیگ جاری را با قهرمانی پشت سر بگذارد.

او در پاسخ به این سوال که چرا فرهاد مجیدی از استقلال جدا و دوباره به این تیم بازگشت، گفت: باید هر موضوعی را در زمان خودش بررسی کنید. در دوره‌ای که فرهاد مجیدی استعفا داد، باشگاه هم استعفای او را پذیرفت و قطع همکاری صورت گرفت و الان شرایط ایجاب کرد که مجددا از ظرفیت فرهاد مجیدی استعفا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.