فرهاد مجیدی در حالی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شد که باشگاه استقلال فعلا حاضر به اعلام اسامی دستیاران وی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی امروز چهارشنبه به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شد اما هنوز مدت زمان قرارداد و اسامی دستیارانش به صورت رسمی اعلام نشده است.

گفته می‌شود قرارداد مجیدی دو سال و نیمه است ولی حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال از اعلام مدت زمان قرارداد خودداری کرد.

همچنین از فراز کمالوند، پیروز قربانی، بهزاد غلامپور و فرزاد مجیدی به عنوان مربیان استقلال و دستیاران مجیدی نام برده شده است اما نظری در این ارتباط هم اطلاعات دقیق و نهایی ارائه نکرد. وی گفت: مجیدی افرادی را برای کادر فنی معرفی کرده ولی تصمیم گیری نهایی نشده است. شاید ایشان بخواهد کسانی را به لیست خود اضافه کند. شاید هم کسانی که تا الان معرفی کرده، به هر دلیلی نتوانند در باشگاه فعالیت کنند.

به نظر می‌رسد اشاره نظری بیشتر به پیروز قربانی مربوط می‌شود. قربانی که ارتباط نزدیکی با فرهاد مجیدی دارد، این فصل به عنوان مربی در تیم سایپا حضور داشت ولی غیبت مشکوک او در دو روز گذشته در تمرینات سایپا و عدم همراهی ابراهیم صادقی سرمربی این تیم، گمانه زنی‌ها از پیوستنش به استقلال را بیشتر کرده است.

نظری در تکمیل صحبت‌هایش در خصوص دستیاران مجیدی به رادیو ورزش گفت: اگر اجازه بدهید درباره جزئیات توضیحی ندهم. ظرف روزهای آینده بعد از نهایی شدن جزئیات این مطالب را به عرض خبرنگاران می‌رسانیم.

موضوع دیگر بحث دریافتی محمود فکری سرمربی سابق استقلال و رضایتش برای جدایی از این تیم است. نظری در این باره هم گفت: باید از فکری تشکر کنم که با توافق جدا شد. ایشان ۶۵ درصد از زمان فصل را در استقلال فعالیت کرد و توافق کرد همین میزان از قراردادش (۶۵ درصد) را دریافت کند و مابقی را بخشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.