مدیرعامل باشگاه فولاد خوستان با بیان این‌که در حال حاضر آن‌چه مدنظر همه ما بود، اتفاق افتاد و فدراسیون فوتبال ساختار اساسی و نهایی خود را شناخت، گفت: ما به آن افرادی که قبلا هم از ما کمک نخواستند، کمک کردیم و امیدوارم رییس جدید فدراسیون نیز از تمام ظرفیت‌های فوتبال کمک بگیرد و ما هم کمک خواهیم کرد.

سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب رییس جدید فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: با توجه به ارتباطاتی که وجود داشت هر یک از اعضای مجمع به کاندیدای موردنظر خود رای داد و فکر می کنم باید در نهایت به رای مجمع و انتخاب آقای عزیزی‌خادم و اعضای هیات رئیسه که منتخب مجمع هستند، احترام گذاشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر آن‌چه مدنظر همه ما بود، اتفاق افتاد و فدراسیون فوتبال ساختار اساسی و نهایی خود را شناخت. امیدوارم آقای عزیزی‌خادم و همکارانش در فدراسیون موفق باشند و با همکاری تمام اعضای مجمع و اعضای هیات رئیسه و شخص رییس فدراسیون نیز مسائل، مشکلات و چالش های فوتبال را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره برنامه‌های عزیزی‌خادم برای تحول در فوتبال ایران نیز گفت: برنامه نوشتن و ارائه آن یکی از ملزومات مدیریت است و مسئولیت‌های یک مدیر شامل برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، بودجه‌بندی، کنترل و هماهنگی و نهایتا کارگزینی است و یک مدیر بدون برنامه مثل شیر بدون یال و دُم می‌ماند اما باید ببینیم برنامه‌های آقای عزیزی‌خادم در عمل چقدر عملیاتی می شود و بازخوردهای آن نیز مهم است. به نظر من برنامه‌های عزیزی خادم خوب بودند و البته جای کار بیشتری هم دارد. البته آقای عزیزی‌خادم به عنوان یک مدیر مطمئنا این اطلاع را دارد که عملیاتی کردن یک برنامه، مهم‌تر است و امیدوارم در عرصه عملیاتی کردن این برنامه‌ها موفق باشد و ما نیز کمک خواهیم کرد.

وی درباره برنامه‌های رییس جدید فدراسیون فوتبال در بخش توسعه آموزش، ادامه داد: ما به عنوان اعضای مجمع این قابلیت را داریم که هر وقت فدراسیون تشخیص داد و دست یاری خود را به سوی ما دراز کرد، کمک کنیم و این وظیفه ما محسوب می‌شود. این‌که در برنامه توسعه آموزش فدراسیون فوتبال به سمت دانشگاه حرکت می‌کنیم یک کار فوق‌العاده بوده و مایه مباهات و خوشحالی است. اما در همین مجمع نیز افرادی وجود دارند که با تمام وجودشان برای ارتقای فوتبال تلاش کرده‌اند و نباید فراموش کنیم اگر تلاش‌ این عده نبود، اساسنامه تغییر نمی‌کرد و مبارزات زیادی صورت گرفت تا اساسنامه به شکل امروزی‌اش درآمده است. آقای عزیزی خادم به عنوان متولی فدراسیون فوتبال کار خوبی را در زمینه توسعه آموزش شروع کرده است که امیدوارم برنامه‌های او عملیاتی شوند و ما نیز به عنوان افرادی که سال‌ها است در باشگاه‌ها کار می‌کنیم نیز می‌توانیم به عنوان بازوهای توانمند فدراسیون به آن کمک کنیم و هر وقت عزیزان‌مان دستور دهند و دست یاری‌شان را به سوی ما دراز کنند، آماده یاری هستیم زیرا همه ما در یک کِشتی و به سوی یک مقصد خوب در حرکت هستیم و باید به صورتی پارو بزنیم که این کشتی به سرمنزل مقصود برسد.

وی در پاسخ به این سوال که شخص شما نیز آماده کمک به عزیزی‌خادم است؟ گفت: ما به آن افرادی که قبلا هم از ما کمک نخواستند، کمک کردیم و می‌دانید که اصلاح اساسنامه کار کوچکی نبود و من در این ۱۶ ماه که در فولاد هستم به عنوان عضوی از مجمع تلاش زیادی در این زمینه داشتم. البته به نظر من اساسنامه جدید نیز جای کار دارد و باید کمی درباره آن مطالعه شود. در هر صورت صحبت‌های آقای عزیزی‌خادم خوب بود و امیدوارم از تمام ظرفیت‌های فوتبال کمک بگیرد و ما نیز کمک خواهیم کرد.

آذری در پاسخ به این سؤال که برخی عنوان می‌کنند که اعضای هیات‌رئیسه نفرات شاخصی نیستند، عنوان کرد: من نمی‌دانم تعریف این عزیزان از افراد شاخص چیست. من فکر می‌کنم باید به انتخاب اعضای مجمع احترام گذاشت. برخی از اعضای هیات رئیسه مثل آقای براتی، دکترای مدیریت بین‌الملل و امور سیاسی و حقوق بین‌الملل را دارد و عضو دادگاه CAS است و میرشاد ماجدی نیز قهرمان فوق‌العاده‌ای بوده و آقای افشاریان نیز فرد شناخته شده‌ای است. من فکر می‌کنم افرادی که به عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب شده‌اند بتوانند تاثیرگذار باشند.

وی تاکید کرد: اتفاق خاصی که می‌خواستیم افتاد و الان زمان انتقاد کردن نیست و بحث همگرایی و ساختن توانمند ساختار فوتبال است. همه ما باید به صورتی حرکت کنیم که هیچ تنشی برای فدراسیون درست نشود و اگر هم انتقادی داریم باید به صورت دموکراتیک بیان شود. من باز هم می‌گویم که به عزیزی‌خادم رای ندادم و رای من در دور اول علی کریمی بود و در دور دوم نیز به آقای هاشمی رای دادم. اما سعید آذری باید بداند عزیزی‌خادم و اعضای هیات رئیسه، منتخب مجمع هستند و ما خودمان تشخیص دادیم که عزیزی‌خادم رییس فدراسیون باشد و این مدل مدیریتی را برای فوتبال ایران انتخاب کردیم و باید بر این اساس پای کار بایستیم و از همین جا به آقای عزیزی خادم می‌گویم درست است که به شما رای ندادم اما تمام وجودم را می‌گذارم که فوتبال موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.