گروه استان‌ها- مربی تیم فوتبال سپاهان درگذشت سرمربی اسبق این تیم را اتفاقی تلخ و خارج از درک دانست و گفت: هیچ‌کس رد پای انسانیتی که کرانچار در سپاهان به جا گذاشت را فراموش نخواهد کرد.

گروه استان‌ها- مربی تیم فوتبال سپاهان درگذشت سرمربی اسبق این تیم را اتفاقی تلخ و خارج از درک دانست و گفت: هیچ‌کس رد پای انسانیتی که کرانچار در سپاهان به جا گذاشت را فراموش نخواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علیرضا مرزبان پس از پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درگذشت زلاتکو کرانچار را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. ما تقریباً ۳ سال ‌و نیم با هم کار کردیم، در اسلوواکی و تیم ملی مونته‌نگرو با هم بودیم و وقتی امروز خبر درگذشت کرانچار به ما رسید، همه به شدت ناراحت شدیم. وقتی خبر به محرم رسید از شدت ناراحتی نشست و نمی‌توانست راه برود، رحمان و محمود هم بسیار غمگین بودند.

وی ادامه داد: ما کسی را از دست دادیم که سمبل محبت بود، در تیم همه به کرانچار علاقه داشتند و هیچ کس حتی بازیکنان ذخیره از دست او ناراحت نبودند، چون کرانچار صداقت بی‌نظیری داشت و خانواده فوق‌العاده خوبی دارد و درک اینکه کرانچار دیگر در بین ما نیست، سخت است، چون ما فقط یک مربی را از دست ندادیم. کرانچار در فوتبال ایران شخصیت بسیار خوبی داشت، روحیه قهرمانی داشت و می‌توانست بازیکنان جوان و خلاق را ارتقا دهد. کسی را از دست دادیم که انسانیت را درک می‌کرد و می‌توانست کنار بازیکنان زندگی کند. هیچ‌کس رد پای انسانیتی که کرانچار در سپاهان به جا گذاشت را فراموش نخواهد کرد.

مربی تیم سپاهان درباره پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر، خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما این است که تا روز آخر جزو مدعیان باشیم و بر همین اساس خیلی مهم بود که بعد از ۲ بازی خوب مقابل ذوب‌آهن و استقلال، یک بار دیگر روی کیفیت‌مان مهر تأیید بزنیم. امروز ۳ امتیاز فوق‌العاده مهم گرفتیم و تیم در رقابت برای قهرمانی در کنار ۲ تیم دیگر باقی می‌ماند و این رقابت برای ما حساس و جالب است. می‌دانیم تعقیب کردن این هدف برای هواداران سپاهان خیلی سخت و البته خوشایند است و ما این وفاداری را داریم که تا روز آخر جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

مرزبان در پاسخ به اینکه در اوایل فصل استقلال را رقیب اصلی سپاهان برای قهرمانی دانسته بود و در این خصوص تغییر عقیده داده‌ است یا خیر، گفت: برای همه ما خیلی تعجب‌آور بود که استقلال دچار یک بحران درونی شود و نتایج خوبی نگیرد و از طرفی هم کسی انتظار این نتایج خوب را از پرسپولیس نداشت. باید به این تیم، کادرفنی و بازیکنانش تبریک بگوییم که توانستند از بحرانی که داشتند با قدرت بیرون بیایند و الان رقیب اصلی ما شده‌اند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )