هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت و دیگر بازیکنان این تیم به مدیران باشگاه اطمینان داشته و امیدوارند مشکلات مالی خیلی زود برطرف شوند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت و دیگر بازیکنان این تیم به مدیران باشگاه اطمینان داشته و امیدوارند مشکلات مالی خیلی زود برطرف شوند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیامک نعمتی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم و این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در دقیقه شش به گل رسیدیم. می‌توانستیم تعداد گل‌های‌مان را بیشتر کنیم، ولی همین که یک بر صفر را حفظ کردیم، نشان از بزرگی و شخصیت تیم است. امیدوارم که این بردهای متوالی ادامه داشته باشد.

وی درباره مصدومیتش گفت: مشکل خاصی نبود، فوتبال است و این اتفاقات طبیعی است.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اوضاع مالی این باشگاه تصریح کرد: اوضاع مالی‌مان خوب نیست. البته مدیریت و هیئت مدیره کارشان را انجام می‌دهند و قول‌هایی هم داده‌اند که تا قبل از عید پرداختی داشته باشند. ما به آنها اطمینان داریم و امیدواریم که خیلی زود مشکلات برطرف شود.

نعمتی در پاسخ به این سؤال که تغییر پست بازی او برای‌اش در تیم ملی مشکل‌ساز نمی‌شود، تصریح کرد: اعضای کادر فنی تیم ملی هم نظر مثبتی درباره پست بازی من داشتند و ‌گفتند که در تیم ملی هم ممکن است از من در همان پستی که در پرسپولیس بازی می‌کنم، استفاده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.