سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: پیشرفت خیلی خوبی را نسبت به سال گذشته داشتیم. آخرین باری که مقابل پرسپولیس در فصل گذشته بازی کردیم سه بر صفر شکست خوردیم و حتی نمی توانستیم توپ را بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر سایپا مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی از جانب تیم ما بود. فکر می‌کنم کمتر تیمی در چند سال اخیر وجود داشت که پرسپولیس را اینگونه در ورزشگاه آزادی تحت فشار قرار می‌داد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: روی یک غفلت گل خوردیم. بازی را خوب شروع نکردیم و گل خوردیم اما فکر می‌کنم توانستیم خیلی خوب موقعیت درست کنیم.

صادقی درباره عملکرد تیمش تاکید کرد: پیشرفت خیلی خوبی را نسبت به سال گذشته داشتیم. آخرین باری که مقابل پرسپولیس در فصل گذشته بازی کردیم سه بر صفر شکست خوردیم و حتی نمی‌توانستیم توپ را از آنها بگیریم ولی امسال توانستیم آنها را تحت فشار قرار دهیم. دو دقیقه بعد از گلی که خوردیم موقعیت بسیار خوبی داشتیم که بهتر از گلی بود که سید جلال حسینی برای پرسپولیس زد.

سرمربی سایپا ادامه داد: پس از آن هم تک به تک را گل نکردیم. البته پرسپولیس هم در نیمه دوم موقعیت گل داشت. به هر حال من فکر می‌کنم با نحوه بازی که انجام دادیم می‌توانیم همه آنها را تحت فشار قرار دهیم. بابت تلاش بازیکنانم و فوتبالی که بازی کردند به آنها تبریک می گویم.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: باید یاد بگیریم از تک موقعیت‌هایمان به بهترین شکل استفاده کنیم و به گل برسیم. هم در نیمه اول و هم در شروع نیمه دوم موقعیت بسیار عالی داشتیم. در نیمه دوم دو بار تغییر تاکتیک داشتیم. در پنج دقیقه آخر با سه مهاجم بازی کردیم تا پرسپولیس را تحت فشار قرار دهیم. فکر می‌کنم با فوتبالی که انجام دادیم بتوانیم در ادامه بقیه تیم‌ها را ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.