هافبک آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید در زمان حضورش در دورتموند مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته بود.

هافبک آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید در زمان حضورش در دورتموند مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایلکای گوندوگان که این روزها در اوج به سر می‌برد و یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر اروپا به شمار می‌رود، می‌گوید زمانی که در عضویت بوروسیا دورتموند بود، مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار داشته است. این هافبک آلمانی که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ برای زردپوشان وستفالن بازی می‌کرد، در نهایت با جدایی از این تیم آلمانی در ازای ۲۰ میلیون پوند راهی منچسترسیتی شد.

گوندوگان ۳۰ ساله در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: فکر می‌کنم دو یا سه سال قبل از اینکه به منچسترسیتی ملحق شوم، منچستریونایتد مذاکراتی با دورتموند برای جذب من داشت. شینجی کاگاوا در آن مقطع به منچستریونایتد رفت و یکی به من گفت که آنها پیش از خرید شینجی، چند بازی او را از نزدیک تماشا کرده‌اند و در این بین نظرشان معطوف به تو شده است.

وی افزود: مذاکرات طرفین اما در حد پیشرفته‌ای نبود چون مدیران باشگاه دورتموند گفته بودند که تمایلی به فروش من ندارند و چند سال هم از قرارداد من با این باشگاه مانده بود، بنابراین جای بحثی با باشگاهی درباره انتقال من باقی نمی‌ماند. این انتقال به این دلیل عملی نشد.

منچسترسیتی در حالی در ۱۹ بازی اخیرش شکست‌ناپذیر بوده است که گوندوگان با به ثمر رساندن ۹ گل و ارائه بازی‌های درخشان نقش مهمی در ثبت این آمار داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.