سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ امیدوار است تیمش در بوندس‌لیگا دوباره بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ امیدوار است تیمش در بوندس‌لیگا دوباره بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک که شاگردانش عصر فردا (شنبه) در هفته بیست‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان پذیرای اف سی کلن هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: برای ما مهم و خوب بود که بازی خوبی را مقابل لاتزیو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نمایش گذاشتیم. ما در آن دیدار برنامه بازی‌مان را با نظم خاصی به اجرا گذاشتیم. انتظار دارم در بازی فردا مقابل کلن هم همینطور کار کنیم و باید عملکردی را که مقابل لاتزیو داشتیم، تکرار کنیم.

وی همچنین با اشاره به تساوی شاگردانش مقابل آرمینیا بیلفلد و شکست مقابل اینتراخت فرانکفورت در دو بازی اخیر بوندس‌لیگایی اظهار داشت: ما اخیراً امتیازهایی از دست داده‌ایم، اما ذهنیت تیم فوق‌العاده است. بازیکنان آن رویکرد لازم برای به پایان بردن فصل با موفقیت را دارند.

سرمربی بایرن مونیخ همچنین درباره مهاجم آلمانی‌اش که اخیراً به ویروس کرونا مبتلا شده بود، خاطرنشان کرد: توماس مولر فردا بازی خواهد کرد، هرچند هنوز تصمیم نگرفته‌ام که او از ابتدا به میدان برود یا خیر. توماس بازیکنی استثنایی است که با تحرک خود جو خاصی را در تیم به وجود می‌آورد. او بازیکنی حرفه‌ای و خیلی مهم برای ما به شمار می‌رود و از بازگشت او خوشحالیم.

فلیک در پایان خاطرنشان کرد: سرژ گنابری و تیاگو دانتاس که بازی با لاتزیو را از دست داده بودند هم در این بازی در دسترس ما خواهند بود. ما حالا ترکیب بزرگی داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.