سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود پیروزی شاگردانش در یک بازی خارج از خانه مقابل آتالانتا، شانس نماینده اسپانیا برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا را بیشتر از حریف ایتالیایی ندانست.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود پیروزی شاگردانش در یک بازی خارج از خانه مقابل آتالانتا، شانس نماینده اسپانیا برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا را بیشتر از حریف ایتالیایی ندانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) مردانش در خانه آتالانتا در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تأکید کرد که با وجود این نتیجه شانس صعود دو تیم هنوز به یک اندازه است.

کار زیدان و مردانش برای کسب نتیجه با ۱۰ نفره شدن حریف در دقیقه ۱۷ آسان شد هرچند آنها تا دقیقه ۸۶ برای زدن تنها گل بازی انتظار کشیدند.

زیدان پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من اصلاً انتظار یک بازی آسان را نداشتم چون می‌دانستیم که آتالانتا از نظر فیزیکی تیمی بسیار قدرتمند است و در این بازی هم این موضوع را ثابت کرد. بازی سخت بود حتی بعد از ۱۰ نفره شدن حریف اما ما یک گل بسیار مهم زدیم. با این وجود این گل هیچ مفهوم خاصی ندارد چرا که هنوز بازی برگشت مانده است و شانس دو تیم برای صعود ۵۰-۵۰ است. آتالانتا تیمی است که در مادرید می‌تواند ما را به دردسر بیندازد. عملکرد ما هم نه بد بود نه عالی. با چیزی که ما از آنها دیده‌ایم، می‌دانستیم که باید انتظار چه حریفی را داشته باشیم و اینکه کارمان آسان نخواهد بود.

زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا از گلزنی فرلان مندی آن هم با پای غیرتخصصی‌اش (پای راست) از فاصله دور غافلگیر شده است، تأکید کرد: نه، به هرحال او پای راست هم دارد و می‌تواند با آن ضربه بزند. نه من غافلگیر نشدم.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌‌ها درباره اخراج مستقیم رمو فرولر، بازیکن تیم آتالانتا در دقیقه ۱۷ که به زعم رسانه‌های ایتالیایی بسیار سختگیرانه بوده است هم تأکید کرد: نمی‌دانم که آیا تصمیم داور سختگیرانه بوده یا نه. تصمیم‌گیری با داور است. من فقط همین را می‌دانم که ما خوب بازی نکردیم اما نتیجه مهم است که آن را گرفتیم. ما سعی کردیم که ایسکو را بین خطوط قرار دهیم تا توپ را به وینیسیوس و آسنسیو برساند اما روند بازی بعد از کارت قرمز عوض شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.