سرمربی تیم فوتبال آتالانتا شکست خانگی تیمش مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را نتیجه قضاوت ناعادلانه داور بازی دانست.

سرمربی تیم فوتبال آتالانتا شکست خانگی تیمش مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را نتیجه قضاوت ناعادلانه داور بازی دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آتالانتا پس از شکست یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش در خانه مقابل رئال مادرید در آخرین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه یک بر صفر به رئال مادرید باخت. این شکست در حالی در کارنامه شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی ثبت شد که آنها از دقیقه ۱۷ با اخراج مستقیم رمو فرولو به خاطر ارتکاب خطا روی فرلان مندی در موقعیتی که به زعم داور تک‌ به تک با دروازه‌بان بود، ۱۰ نفره شدند. با وجود این اتفاق آتالانتا تا ۴ دقیقه به پایان بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشت و در نهایت مندی قفل دروازه‌ها را شکست.

گاسپرینی در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: چیزی که از این بازی برای ما می‌ماند تلخی شکست است و اینکه ما نتوانستیم عملکردی که می‌خواستیم را ارائه کنیم. جدا از نتیجه، اینکه توانستیم در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید بازی کنیم رضایت‌بخش است. من نمی‌دانم که اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم، نتیجه چگونه رقم می‌خورد اما بازی کاملاً با آن حادثه که قضاوتی سختگیرانه برایش صورت گرفت، نابود شد.

گاسپرینی افزود: همین که تا این مرحله صعود کرده‌ایم، به نوعی در بهترین موقعیت ممکن قرار گرفته‌ایم و از الان به بعد فقط باید به کسب پیروزی فکر کنیم نه هیچ چیز دیگر. امیدوار به کسب نتیجه‌ای دیگر بودیم و البته یک بازی متفاوت. کمی دیگر استقامت می‌کردیم نتیجه‌ای قابل قبول در خانه گرفته بودیم. گلی که خوردیم مندی با پای راست زد که عجیب بود. حیف شد. با این حال با توجه به آنچه در بازی رخ داد، فکر نمی‌کنم که حتی همین نتیجه هم نتیجه بدی باشد هرچند که ما افسوس می‌خوریم که فرصت ارائه بازی موردنظرمان را از دست دادیم. با این حال در بازی برگشت تمام تلاش‌مان را برای جبران نتیجه انجام می‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.