صدرنشین رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال دو هفته بسیار دشوار تا پایان نیم فصل اول در پیش دارد که در صورت موفقیت در این دو بازی، قهرمان نیم فصل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای لیگ دسته اول کشور در آستانه رسیدن به پایان نیم فصل اول قرار دارد و تا پایان هفته پانزدهم، این تیم مس کرمان است که با ۲۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد تا مشخص شود این تیم قدیمی کرمان که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد، می‌تواند یکی از مدعیان جدی این فصل برای صعود به لیگ برتر باشد.

مس کرمان که تا پایان هفته با پانزدهم ۸ پیروزی، ۴ مساوی و ۳ شکست در صدر جدول قرار دارد، برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیم فصل مسیری دشوار در پیش دارد چرا که آنها در دو هفته پایانی باید به مصاف دو تیم مدعی دیگر در بالای جدول بروند.

شاگردان رضا مهاجری در مس ابتدا در هفته شانزدهم این مسابقات میهمان تیم هوادار هستند و در هفته هفدهم نیز در اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌روند.

هوادار و استقلال خوزستان در حالی حریف دو هفته پایانی مس کرمان هستند که خودشان از تیم‌های بالای جدول و مدعی هستند؛ که این کار مس را برای قهرمانی نیم فصل دشوار می‌کند.

هوادار با ۲۵ امتیاز در پایان هفته پانزدهم در رده چهارم قرار دارد و این شانس را دارد که حتی در صورت پیروزی بر مس، خودش به صدر جدول صعود کند. همچنین تیم فوتبال استقلال خوزستان که با امیر خلیفه اصل در رقابتهای این فصل حضور دارد، با ۲۳ امتیاز در جایگاه ششم ایستاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.