کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به تمجید از مربی جدید این تیم پرداخت و او را یک مربی کاربلد و بادانش توصیف کرد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به تمجید از مربی جدید این تیم پرداخت و او را یک مربی کاربلد و بادانش توصیف کرد. قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن اشاره به عملکرد ذوبی‌ها در دیدارهای اخیر اظهار داشت: ما در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفتیم و در نهایت شرایط بحرانی تیم باعث شد تا در کادر فنی تغییر صورت بگیرد. خدا را شکر که مجتبی حسینی به تیم ما آمد. ایشان یک مربی کاربلد، بادانش و باانگیزه است که قبلاً هم هدایت ذوب‌آهن را بر عهده داشته است. حسینی یک مربی جدی و پرتلاش است و نظم خوبی به تیم داده است. در این چند روز هم تمرینات پرفشاری را انجام داده‌ایم تا آماده شروع نیم‌فصل دوم شویم.

وی با اشاره به تقابل با فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر تصریح کرد: این بازی برای ما اهمیت و حساسیت زیادی دارد. در نیم‌فصل دوم دنبال جبران نتایج ضعیف در نیم‌فصل اول هستیم و از همین شروع کار باید خوب نتیجه بگیریم. فولاد بازیکنان خوب و کادر فنی توانایی دارد. بازی در اهواز اصلاً آسان نیست، ولی امیدوارم در این بازی به برد برسیم.

حدادی‌فر همچنین خاطر نشان کرد: نتیجه گرفتن در نیم‌فصل دوم واقعاً سخت است. الان همه تیم‌ها تقریباً خوب دفاع می‌کنند و به سختی امتیاز از دست می‌دهند. من باید از هواداران ذوب‌آهن بابت نتایجی که در نیم‌فصل اول گرفتیم، عذرخواهی کنم، ولی تلاش ما این است که در نیم‌فصل دوم آنها را خوشحال کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم در این فصل شانس اول قهرمانی است؟»، گفت: با تمام احترامی که برای همه تیم‌ها قائل هستم، باید بگویم که پرسپولیس و سپاهان شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ امسال هستند. آنها شرایط فنی و پشتیبانی خوبی دارند و می‌توانند قهرمان شوند. البته استقلال و فولاد هم تیم‌های خوبی به شمار می‌آیند و از مدعیان قهرمانی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.