مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال اتلتیکومادرید می‌گوید از نحوه رفتار مدیران باشگاه بارسلونا در ماجرای جدایی‌اش از این تیم آزرده شده است.

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال اتلتیکومادرید می‌گوید از نحوه رفتار مدیران باشگاه بارسلونا در ماجرای جدایی‌اش از این تیم آزرده شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس سوارس که در دوران حضور ۶ ساله‌اش در بارسلونا، زوج خطرناکی را با لیونل مسی شکل داده بود و در نهایت در تابستان اخیر با قرار گرفتن در لیست خروجی این باشگاه راهی اتلتیکومادرید شد، در گفت‌وگو با نشریه «فرانس فوتبال» گفت: چیزی که واقعاً اذیتم کرد این بود که مسئولان باشگاه گفتند که من پیر هستم و دیگر نمی‌توانم در بالاترین سطح و در خط حمله تیمی فوق‌العاده بازی کنم. این چیزی بود که خوشم نیامد.

مهاجم اروگوئه‌ای روخی‌بلانکو که در زمان حضورش در بارسلونا در ۲۸۳ بازی ۱۹۸ گل به ثمر رساند، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: اگر در باشگاهی همچون بارسلونا برای سه یا چهار فصل کاری نکرده بودم، این حرف مدیران باشگاه را درک می‌کردم، اما من هر فصل بیش از ۲۰ گل برای بارسا به ثمر رساندم. من همیشه آمارهای خوبی از خودم در این تیم به ثبت رسانده بودم و تنها از این حیث لیونل مسی بالاتر از من بود.

وی افزود: امروز، می‌توان دید که بازی در بارسلونا آسان نیست. بیشتر بازیکنان جدیدی که به این تیم ملحق شده‌اند، در سطحی که باشگاه از من انتظار داشت، نیستند. من ۶ سال در بارسلونا بازی کردم و ضمن حفظ سطح بازی‌ام، سعی داشتم تا انتظاراتی که از من می‌رفت را برآورده کنم. شرایط در بارسلونا اما عوض شد و نیاز به تغییرات داشت و من این را پذیرفتم. تنها چیزی که آزارم داد، نحوه رفتار باشگاه با من بود. به نظرم من شایسته احترام بیشتری از سوی باشگاه بودم.

سوارس ۳۴ ساله صحبت‌های خود را اینطور جمع‌بندی کرد: این تصمیمی بود که نمی‌توانستم مانعش شوم. احساس کردم که دیگر باشگاه روی من حساب نمی‌کند، برای همین با افتخار به خودم گفتم که می‌روم و نشان خواهم داد که ارزشم چقدر است. به همین خاطر تصمیم گرفتم به تیم رقابت‌طلب اتلتیکومادرید بروم، باشگاهی که مصمم به جذب من بود.

لوئیس سوارس این فصل در ۲۴ بازی آمار ۱۶ گل‌زده و ۲ پاس‌گل را از خود با پیراهن اتلتیکومادرید برجای گذاشته و کمک شایانی به تیم تحت‌هدایت دیه‌گو سیمئونه برای قرار گرفتن در صدر جدول رده‌بندی لالیگا کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.