سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی تیمش مقابل کروتونه گفت که تیمش تا پایان برای فتح اسکودتو خواهد جنگید.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی تیمش مقابل کروتونه گفت که تیمش تا پایان برای فتح اسکودتو خواهد جنگید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در هفته بیست‌وسوم سری A ایتالیا در دیداری خانگی موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر بر میهمان خود کروتونه غلبه کنند و به رده سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بازگردند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما بازی را کمی عصبی شروع کردیم. شاید شکست‌های اخیر باعث عصبی شدن بازیکنان‌مان شده باشد. سپس گل‌هایی که به ثمر رساندیم به ما کمک کرد تا به لحاط روانی در وضعیت بهتری قرار بگیریم. در ادامه هم موفق شدیم بازی را خوب مدیریت کنیم. ما بازی را در بهترین فرم خود آغاز نکردیم، اما مهم این بود که سه امتیاز بازی را از آن خود کردیم.

سرمربی ایتالیایی یوونتوس که مصدومان زیادی در تیمش دارد، در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید چند بازیکن‌تان برای بازی برگشت با پورتو در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بتوانند به موقع ریکاوری کنند؟»، اظهار داشت: نمی‌دانم چند بازیکن‌مان به بازی برگشت مقابل پورتو برسند. ما شنبه هفته آینده باید به مصاف هلاس ورونا برویم که برای آن بازی دانیلو را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. باید آنالیز خوبی از حریف داشته باشیم و بهترین بازیکنان را در ترکیب قرار دهیم.

وی همچنین درباره استفاده از دژان کولوسفسکی در پست مهاجم خاطرنشان کرد: آلوارو موراتا نیاز به زمان دارد تا بتواند به شرایط ایده‌آل برسد. اگر ما رونالدو را داریم، خط حمله‌مان باید متقاوت باشد. کولوسفسکی مهاجم نیست، اما ما از او می‌خواهیم تا در پستی متفاوت بازی کند. دژان در حال وفق دادن خود با پستی است که تخصصش نیست، اما عالی کار می‌کند و به ما کمک شایانی کرده است. او قطعاً می‌تواند کارهای بیشتری کند.

پیرلو که تیم تحت‌هدایتش حالا با یک بازی کمتر، هشت امتیاز با اینتر صدرنشین اختلاف دارد، درباره کورس قهرمانی سری A ایتالیا گفت: تمامی تیم‌هایی که پشت‌سر اینتر قرار دارند، رقیب و دشمن یکدیگر هستند و ما یکی از آنها هستیم که تا پایان برای قهرمانی خواهیم جنگید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.