سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از توقف شاگردانش در مصاف خانگی برابر تیم کادیس ابراز تأسف کرد هرچند حاضر نشد کار تیمش را در کورس قهرمانی لالیگا تمام شده بداند.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از توقف شاگردانش در مصاف خانگی برابر تیم کادیس ابراز تأسف کرد هرچند حاضر نشد کار تیمش را در کورس قهرمانی لالیگا تمام شده بداند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا عصر امروز (یکشنبه) در دیداری خانگی از هفته بیست‌و‌چهارم لالیگا مقابل میهمان رده چهاردهمی خود تیم کادیس به تساوی یک – یک رضایت داد که این نهمین بازی بدون کرد کاتالان‌ها در فصل جاری لالیگا بود و سبب شد فاصله آنها با رئال مادرید رده دومی نسبت به هفته گذشته به ۵ امتیاز افزایش پیدا کند. بارسلونا که یک بازی کمتر از رقیب مادریدی انجام داده، با صدر جدول که در اختیار اتلتیکومادرید ۵۵ امتیازی (با یک بازی معوقه) هست هم ۸ امتیاز فاصله دارد. به این ترتیب شانس آبی‌و‌‌اناری‌ها برای تصاحب صدر جدول کمرنگ‌تر از قبل شد.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری پس از این بازی به خبرنگاران گفت: من واقعاً‌ متأسفم. ما باید چنین بازی‌هایی را ببریم. بعد از شکست اتلتیکومادرید این بازی یک فرصت بزرگ برای برگشتن به کورس قهرمانی بود که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. وقتی کار حریف را یکسره نکنید همین می‌شود که در هر لحظه از بازی ممکن است گل بخورید و پیروزی را از دست بدهید. ما هم گل دوم را نزدیم و بابت آن هم تاوان سنگینی پرداختیم.

سرمربی هلندی بارسلونا افزود: برای ایجاد موقعیت مقابل تیمی که در لاک دفاعی فرو رفته بود به مشکل برخوردیم. ما در خط حمله شادابی لازم را نداشتیم و به همین دلیل نتوانستیم از موقعیت‌‌های خود بهره لازم را ببریم.

با وجود فاصله گرفتن بارسلونا از مدعیان، کومان حاضر نشد کار تیمش در کورس قهرمانی را تمام شده بداند. او تأکید کرد: ما هنوز هم باور داریم که می‌توانیم کارهایی انجام دهیم. هیچ تیمی بازی‌هایش را به آسانی نمی‌برد. با این حال در بازی‌های بعدی نباید بگذاریم که همچون بازی امروز فرصت‌ها از دست‌ بروند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.