مدافع پیشین اینتر معتقد است در آستانه دربی دلامادونینا، تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته وضعیت بهتری نسبت به میلان دارد.

مدافع پیشین اینتر معتقد است در آستانه دربی دلامادونینا، تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته وضعیت بهتری نسبت به میلان دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارکو ماتراتزی که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ در عضویت تیم اینتر بود و با این ۱۵ قهرمانی مختلف از جمله سه‌گانه قهرمانی ایتالیا و اروپا را در سال ۲۰۱۰ تجربه کرد، در آستانه تقابل دو تیم اینتر و میلان در دربی دلامادونینا به کانال لیگ سری A گفت: اینتر برای پیروزی در این دیدار نیاز به ارائه یک بازی بی‌نقص دارد، درست مثل همان بازی که مقابل یوونتوس از خود ارائه داد.

وی در ادامه ضمن تمجید از عملکرد خوب تیم تحت‌هدایت استفانو پیولی در فصل جاری اظهار داشت: میلان شایسته احترام است چون آنها در حال انجام معجزه ورزشی هستند. امیدوارم اینتر در بازی فردا برنده شود چون به اعتقاد من نراتزوی تیم برتر است.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا که سابقه بازی کنار زلاتان ابراهیموویچ در اینتر را هم دارد، در واکنش به این پرسش که «از بین ایبرا و لوکاکو کدامیک را انتخاب می‌کنید»، خاطرنشان کرد: زلاتان از ویژگی خاصی برخوردار است و آن این است که هرگز نمی‌خواهد ببازد. با این اوصاف، من لوکاکو را انتخاب می‌کنم چون او مهاجم ما و بازیکن جوان‌تری است. با این وجود هم ایبرا و هم روملو بازیکنانی مهم برای تیم‌های خود هستند.

تیم‌های میلان و اینتر در حالی از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (یکشنبه) در حساس‌ترین دیدار از هفته بیست‌وسوم سری A ایتالیا و در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر شاگردان آنتونیو کونته با ۵۰ امتیاز صدرنشین هستند و تیم تحت‌هدایت پیولی هم با ۴۹ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.