گروهی که برای خرید سهام باشگاه اینتر اعلام آمادگی کرده است، برای مالکان فعلی این باشگاه جهت فروش سهام‌شان مهلت تعیین کرده است.

گروهی که برای خرید سهام باشگاه اینتر اعلام آمادگی کرده است، برای مالکان فعلی این باشگاه جهت فروش سهام‌شان مهلت تعیین کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه کوریره دلواسپورت، گروه سرمایه گذاری بی‌سی پارتنرز به گروه سونینگ، مالک فعلی باشگاه اینتر تا روز ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) مهلت داده است که موافقت خود را برای فروش اکثریت سهام باشگاه و انتقال مالکیتش اعلام کند.

گروه بی‌سی پارتنرز تا الان یک پیشنهاد به مبلغ ۷۵۰ میلیون یورو برای تملک باشگاه اینتر ارائه کرده اما گروه سونینگ آن را رد کرده است. با این حال مذاکرات میان دو طرف ادامه پیدا کرده است و تعلل طرف چینی برای پاسخگویی سبب شده که بی‌سی پارتنرز برای دریافت پاسخ نهایی مهلت یک ماه و نیمی تعیین کند.

طبق گزارش کوریره ضرب‌الاجل تعیین شده از سوی بی‌سی پارتنرز تاریخی تصادفی نبوده بلکه با توجه به وضعیت مالی نابسامان باشگاه اینتر است. باشگاه اینتر برای رسیدن به تراز مالی تعریف شده از سوی یوفا و از دست ندادن سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده به دلیل داشتن بدهی، باید در عرض کمتر از دو ماه دیگر درآمدی قابل توجه کسب کند و به همین دلیل همین دلیل این این باشگاه در صدد فروش سهام خود است اما ترجیح مالکانش بر این است که مالکیت خود را از دست ندهد.

در همین حال گفته شده که سونینگ برای انتقال مالکیت باشگاه اینتر به بی‌سی پارتنرز ۹۵۰ میلیون می‌خواهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.