در دیدار پرسپولیس برابر پیکان، زمانی که شاگردان تارتار صاحب اوت می‌شدند، توجه همه به پرتاب اوت این تیم بود.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس با یک گل برابر پیکان به برتری رسید.

پیش از آغاز بازی بازیکنان دو تیم به شهدای چوار ایلام که با بمب باران هوایی در دقیقه ۵۵ بازی به شهادت رسیدند، ادای احترام کردند.

کانون هواداران باشگاه پرسپولیس هم به یاد شهدای چوار طرح موزاییکی روی سکوی تماشاگران اجرا کرد.

در دقیقه ۱۵ بازی به دلیلی اعتراض یحیی گل‌محمدی به قضاوت داور، با تذکر جدی داور مسابقه مواجه شد.

زمانی که اوت به سود پیکان اعلام می‌شد، داور چهارم سعی داشت نقطه دقیق اوت شدن توپ را نشان دهد تا نادر محمدی - که با پرتاب‌های بلندش در فصل بیستم معروف شده است - از آنجا توپ را پرتاب کند.

مهدی ترابی بازیکن جدید پرسپولیس در کنار مجید صدری عضو هیات مدیره این باشگاه و جعفر سمیعی مدیرعامل در جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی بود. سمیعی و صدری در آخرین لحظات بازی به رختکن تیم رفتند.

زمانی که به سود پرسپولیس کرنر اعلام می‌شد، یحیی گل‌محمدی با فریادهای خود از سید جلال حسینی می‌خواست برای استفاده از فرصت‌های سر زنی به درون محوطه جریمه دحریف برود.

در دقیقه ۵٩، روی یک صحنه یحیی گل‌محمدی به شدت اعتقاد داشت داور باید به سود پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد و به خاطر همین موضوع به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد. در ادامه داور به کنار زمین آمد و به او تذکر جدی داد.

در دقیقه ٨٠ بعد از پرتاب اوت پیکانی‌ها به درون محوطه جریمه پرسپولیس داور خطا روی حامد لک را اعلام کرد که این امر موجب اعتراض مهدی تارتار به تصمیم داور شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.