سرمربی تیم ملی به ستایش از سرمربی جوان سپاهان پرداخت.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ در گفت‌وگو با تلویزیون باشگاه سپاهان درباره این تیم اظهار کرد: می‌خواهم بگویم که بسیار خوشحالم که به اصفهان سفر کردم. قطعا سپاهان جزو تیم‌های باسابقه است. من در اینجا به عنوان حریف با سپاهان بازی کرده‌ام و از شهر اصفهان بسیار لذت می‌برم. وقتی راجع به یک تیم صحبت می‌شود، سپاهان یک الگو است. بازیکنان جوان و مستعدی در این تیم هستند و چیزهای ارزشمندی درباره بازیکنان این تیم شنیده‌ام.

وی درباره عملکرد محرم نویدکیا در اولین فصل مربی‌گری‌اش اظهار کرد: من چند ماه قبل که در اصفهان بودم، یک جلسه با او داشتم. محرم خیلی جوان و خیلی باهوش است. گاهی مواقع گفته می‌شود باید زمان زیادی به مربیان جوان داده شود تا پخته شوند اما فکر می‌کنم الان بهترین زمان است که مربیان جوان خودشان را نشان دهند. بازیکنان باتجربه، تجربه‌شان و بازیکنان جوان انرژی خود را در تیم می‌گذارند.

او درباره اینکه چند بازیکن سپاهان شانس حضور در تیم ملی را دارند گفت: این تنها سوالی نیست که باید فقط درباره سپاهان پرسیده شود. بازیکنان جوانی هستند که من به آن‌ها علاقه‌مند هستم و در این فصل توانستند توقعات هواداران سپاهان را برآورده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.