پیام نیازمند یکی از بهترن دروازه‌بان‌های فصل نوزدهم لیگ برتر، در آستانه آخرین بازی از نیم فصل اول لیگ بیستم، ضعیف‌ترین دروازه‌بان مسابقات است.

به گزارش خبرنگار مهر، شاید باور کردن این موضوع قدری عجیب باشد، اما پیام نیازمند دروازه‌بان ملی پوش کشورمان که فصل گذشته را به شکلی رویایی در تیم سپاهان سپری کرد و بهترین عملکرد را از خود به جای گذاشت، در فصل جاری آماری ناامید کننده دارد و در پایان هفته چهاردهم، ضعیف‌ترین دروازه‌بان لیگ برتر است.

با وجود اینکه تیم انتهای جدولی ماشین سازی با ۲۲ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی مسابقات را دارد، اما پیام نیازمند با دریافت ۱۸ گل خورده، بیشترین تعداد گل خورده را در بین دروازه‌بان‌هایی که در این فصل بازی کرده‌اند دارد تا با این آمار، ضعیف‌ترین دروازه‌بان لیگ برتر باشد؛ و سپاهان با همین تعداد (۱۸) گل خورده، بعد از ماشین سازی با ۲۲ و ذوب آهن با ۲۰، به همراه نساجی سومین خط دفاعی ضعیف مسابقات را دارد.

دروازه تیم ماشین سازی در این فصل ۲۲ بار باز شده است که این تعداد گل از خط دروازه ۳ دروازه‌بان عبور کرده است. در تیم ماشین سازی محمد امین رضایی با دریافت ۱۲ گل بیشترین سهم را در گل‌های خورده این تیم دارد، مهدی اسلامی و محمد باقر صادقی نیز هر کدام ۵ بار دروازه شان باز شده است.

در تیم ذوب آهن نیز که با ۲۰ گل خورده دومین خط دفاعی ضعیف مسابقات را دارد، شهاب گردان و یوسف بهزادی در دروازه این تیم بازی کرده‌اند که به ترتیب ۱۶ و ۴ بار دروازه شان باز شده است.

همچنین تیم نساجی هم که مثل سپاهان ۱۸ بار دروازه‌اش باز شده است، در این فصل از وجود ۳ دروازه‌بان به اسم نیما میرزا زاد، مهرداد طهماسبی و حسین خطیر استفاده کرده که آنها نیز به ترتیب ۱۴، ۴ و یک بار دروازه شان باز شده است.

این آمار نشان می‌دهد پیام نیازمند دروازه‌بان ملی پوش تیم سپاهان که همراه با این تیم در رده دوم جدول قرار دارد، با ۱۸ گل خورده ضعیف‌ترین عملکرد را در بین همه دروازه‌بان‌های این فصل مسابقات دارد تا تیمش علیرغم رتبه جالب توجهی که در جدول دارد، همراه با تیم پانزدهم جدول، سومین خط دفاعی آسیب پذیر را در مسابقات داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )