گروه استان‌ها- بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برابر سپاهان بازی را خوب آغاز کردیم اما ۳ تا ۴ ضدحمله خوردیم و تلاش کردیم اولین گلی که دریافت کردیم را جبران کنیم اما عقب افتادیم و دیگر امکان جبران ۳ گل نبود.

گروه استان‌ها- بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برابر سپاهان بازی را خوب آغاز کردیم اما ۳ تا ۴ ضدحمله خوردیم و تلاش کردیم اولین گلی که دریافت کردیم را جبران کنیم اما عقب افتادیم و دیگر امکان جبران ۳ گل نبود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، میلاد جهانی پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، درباره اولین حضور خود در دربی اصفهان اظهار داشت: این دربی هم مانند سایر دربی‌ها جو خاصی داشت و بازی کردن در این بازی‌ها شرایط سختی دارد.

وی با اشاره به شکست تیمش در این بازی افزود: بازی را خوب آغاز کردیم اما ۳ تا ۴ ضدحمله خوردیم و تلاش کردیم اولین گلی که خوردیم را جبران کنیم اما عقب افتادیم و دیگر امکان جبران ۳ گل نبود.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره شرایط و جایگاه تیمشدر جدول رده‌بندی، خاطرنشان کرد: همه چیز به بازیکنان خودمان برمی‌گردد و باید بیشتر تمرین کنیم تا به بالای جدول برسیم. در حال حاضر شرایط سخت شده اما تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را برای تیم ذوب‌آهن به دست آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.