مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با اشاره به قرعه این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای صعود از گروه خود برنامه ریزی می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره اردوی کوتاه مدت تیم تراکتور تبریز در تهران گفت: خوشبختانه توانستیم تمرینات با کیفیتی را در تهران انجام دهیم. سردی هوا در تبریز باعث شد تا بعد از برد خیلی خوب و ارزشمندی که مقابل گل گهر سیرجان داشتیم، تمرینات با انگیزه‌ای را در تهران برای بازی با آلومینیوم اراک انجام دهیم.

وی افزود: آلومینیوم توانست در آخرین بازی خود پرسپولیس را شکست دهد و همین موضوع زنگ خطری بود تا با تمام قوا مقابل این تیم حاضر شویم. می‌خواهیم روند فعلی را که تلاش برای ماندن در بالای جدول است، حفظ کنیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره قرعه این تیم که در گروه B لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا حضور خواهند داشت، افزود: شرکت در لیگ قهرمانان آسیا اصولاً سخت است. تمام تیم‌های حاضر در این رقابتها، با کیفیت هستند و مجهز می آیند. فکر می‌کنم قرعه دشواری هم داریم.

وی ادامه داد: پاختاکور ازبکستان نیاز به تعریف ندارد. آنها سالیان زیادی است رقابت سرسختی با فوتبال باشگاه‌های ایران داشته‌اند. شیوه بازی آنها همچنان استحکام بالایی دارد.

چمنیان تأکید کرد: به نظرم یکی از حریفان سرسخت ما پاختاکور است. آنها انسجام تیمی بالایی دارند. همچنین شارجه امارات نیز یکی از تیم‌های حوزه خلیج فارس است که در سالهای اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است. این تیم بازیکنان با تجربه و با کیفیت خارجی خیلی خوبی دارد. آنها ساختار خیلی منضبط و خوبی دارند. مطمئن هستم از بین الوحده عربستان و نیروی هوایی عراق هم تیمی بالا می‌آید که قدرتمند هستند.

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: بدون شک گروه سختی داریم. خوشبختانه مدیریت و مالک باشگاه سخت در تلاش هستند تا مقدمات آماده سازی را برای این بازی‌ها از الان شروع کنیم. جلساتی که قرار است در یکی دو روز آینده برگزار شود، در این باره خواهد بود تا از الان برنامه ریزی داشته باشیم.

وی بیان کرد: امیدوارم در فاصله ۸۰ روز مانده به این بازی‌ها، پرقدرت ظاهر شویم. تیم با هدف صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا است. در حوزه فنی همه کارها خوشبختانه با مدیریت آقای مسعود شجاعی در حال انجام است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.