سرمربی پیشین تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن عصر امروز به عنوان جانشین فرانک لمپارد در چلسی معرفی خواهد شد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن عصر امروز به عنوان جانشین فرانک لمپارد در چلسی معرفی خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه فرانک لمپارد به دلیل تداوم نتایج ضعیف چلسی در فصل جاری از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد از توماس توخل به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی این سرمربی انگلیسی یاد می‌شود. لمپارد پس از ۱۸ ماه حضور روی نیمکت آبی‌های لندنی از این تیم کنار گذاشته شد.

«رادیو مونت‌کارلو» فرانسه حالا خبر می‌دهد که توخل ۴۷ ساله امروز صبح (سه‌شنبه) پاریس را به مقصد انگلیس ترک کرده و بعدازظهر در لندن خواهد بود. طبق این گزارش؛ این سرمربی آلمانی عصر امروز در محل تمرین چلسی حضور پیدا می‌کند و به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان لندنی معرفی خواهد شد.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در تاریخ ۹ دی به طور رسمی با توخل قطع همکاری کرد و در ادامه مائوریسیو پوچتینو را به عنوان جانشین او معرفی کرد. او درست چهار ماه بعد از رساندن PSG به فینال لیگ قهرمانان اروپا، اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ این باشگاه رخ داد، از سمت سرمربیگری این تیم فرانسوی اخراج شد.

سرمربی پیشین بوروسیا دورتموند که در تابستان ۲۰۱۸ جانشین اونای امری در پاری‌سن‌ژرمن شد، در دو فصل حضورش در این تیم موفق شد ۶ جام قهرمانی برای PSG به ارمغان بیاورد که از آن جمله می‌توان به دو قهرمانی در لوشامپیونه اشاره کرد.

چلسی در حال حاضر با ۲۹ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است و با منچستریونایتد ۱۱ امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.